Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jaskanpuhumisesta, mitä tekisitte?

Vierailija
25.01.2011 |

sain selville, että eräs hyvänpäivän tuttavani on levittänyt perätöntä väitettä, jonka mukaan minut on irtisanottu työstäni enkä sen vuoksi ole palannut töihin. olen siis hoitovapaalla ja tarkoitukseni olisi palata työhön vuoden kuluttua, jolloin lapseni on 3-v.

olin jo ehtinyt itsekseni miettiä, miksi kaikki tuttavani yhtäkkiä ovat kiinnostuneita töihinpaluustani. nyt tajuan, että joka kerta kun olen vastannut totuudenmukaisesti, minun on ajateltu valehtelevan ja häpeilevän sitä että töihin en voi enää palata.

kuinka h**vetin pieni voi ihmisen maailma olla!? mikä voisi olla sopiva rangaistus tällaiselle idiootille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan seuraavalle kyselijälle vastaisin, että yks mun toinen kaveri oli kuulemma kuullut, että mut on irtisanottu, mutta en tajua, mistä sellanen juttu on lähteny liikkeelle.

Sitten saattaisin ehkä joskus sopivan tilaisuuden tullen jotenkin mollata tätä juoruilijaa, mutta en lähtisi mihkään väärien juttujen levittelyleikkiin mukaan...

Vierailija
2/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen kuullut että tämä yksi jostain syystä levittää tällaista valhetta minusta.

Mitä tuota sen enempää kieroilemaan. Hän valehtelee, sinä voit puhua totta. Kaikkihan näkevät viimeistään sinun palatessa töihin, kuka tässä puhui totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten yhtenä päivänä vaan mennää takaisin töihin. jotenkin vain loukkaa se, että minun ajatellaan valehtelevan tai pimittävän jotain. omasta mielestäni en ole antanut itsestäni epäluotettavaa kuvaa, mutta voihan olla väärässäkin.

mutta jotenkin tekisi mieleni vähän tölväistä tällaista hölmöä..

Vierailija
4/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähemmiltä kavereilta, että uskoitko todella ennemmin häntä vai minua?

Vierailija
5/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähemmiltä kavereilta, että uskoitko todella ennemmin häntä vai minua?

ilmeisesti tämä puolituttu on aika vakuuttava puheissaan. enhän tiedä mitä muuta kivaa hän on minusta keksinyt, koska tämänkin sain tietää sattuman kautta. on tässä se hyvä puoli, että erottuvatpa niinsanotusti jyvät akanoista.

Vierailija
6/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johon kutsuisin tämän sanan levittäjän ja muutaman joka häntä uskoo. Kysyisin jossain vaiheessa iltaa ihan pokkana " mistä olet muuten saanut päähäsi että minut on irtisanottu?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi