Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys alkaa syksyllä 2006.....

21.10.2005 |

Siis onko täällä ketään , joilla alkaisi yritys vasta ensi syksynä? Meillä on poika 8/04. Alussa oli koliikki ja tuntuu että koko eka vuosi oli aika rankka, poika ei viihtynyt yhtään yksin, söi tissiä öisin vuoden vanhax jolloin pidettin unikoulu ja tissittely loppui. Kokonaan tissittely loppui 13.5kk iässä, lopetti itse. Vannoin vielä puoli vuotta sitten että ei enää koskaan tai joskus monen vuoden päästä mutta eipä olisi pitänyt sanoa mitään.... olen eksynyt yhä useammin tänne puolelle ja haaveilen toisesta vauvasta. Olen kuitenkin hoitovapaalla syyskuuhun 2006 ja aion kyllä sillon mennä töihin, ihan ammattitaitoni ylläpitämiseksikin, olen sairaanhoitaja ja työkokokemusta ei vielä paljon takana. Nyt siis kuumeilen vielä vuoden ja jospa sit alkaisi yritys.... en olisi uskonut vielä vuosi sitten että vauvakuumeilen taas.... mutta onko näin pitkällä tähtäimellä kuumeilijoita muita??? taidan olla vähän hassu

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sanotaan kesän 06 aikana,kevät/kesä vauva07 olis unelmien täyttymys.

erinäisten" mutkien matkassa" takia yritys siirtynyt siis sinne saakka.mutta äkkiähän(kai)se ensi kesä/syksy sieltä tulee!

tsemppiä odotuksen odotuksen odotukseen=)

L+5

Vierailija
22/31 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sinäkin ollut syysmammoissa? Minäkin kuumeilen tuolla suurperheissä. Unelmani olisi myös vauva 2006. mies ei tosin ole vielä myöntyväinen, mutta on tää töissä olokin aika raskasta. aloitin työt heinäkuussa, joten ihan hyvä pätkä tulisi töitä, ettei tarvitsisi minimiäitiysrahalla elellä. Kuumeillaan vaan täällä yhdessä, josko saataisiin seuraa toisista syysmammoista04.

T. Petrus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olin syysmammoissa, laskettu aikahan oli 5.9 mutta poika syntyi 18.8. Kuumeilaan yhdessä, kivaa. Kaikki muutkin mukaan, pitäiskö perustaa oma esim. syyssäteet 2006 vai onko liian aikasta?

Vierailija
24/31 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähtään ensi syksyyn. Olen potenut vauvakuumetta nyt jo pari vuotta ja yritän koko ajan saada ukkokullan innostumaan asiasta :) Itse olen ajatellut, että jos jättäisin pillerit ensi syksynä pois ja ei muuta kuin yrittämään, mutta riippuu nyt sitten ihan, miten mies innostuu :) Toivottavasti pääsen teidän joukkoon! Kuume on ainakin aivan mahdoton! :)

Vierailija
25/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toivottavasti!

Mulla säma tilanne kuin maikkulalla, eli minä olisin valmis vaikka heti, mutta mies empii. Mulla siis tavoitteena että aloitetaan yrittäminen syyskesällä 2006. Kuume on polttava!!!

Vierailija
26/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jarruna meillä. Minä vauvakuumeilen toista. Esikoinen on pian 2,5 vuotta ja toisen kuumeilu alkoi keväällä.

Nyt työjuttujen vuoksi olisi ehkä ihan hyvä siirtää yritystä (jos mies edes siihen suostuisi) syksyyn 06. Joten tämä olisi ihan hyvä pino minullekin. Toki noi työjutut voivat vielä muuttua,samoin kuin miehen tai oma mieli.

Vierailija
27/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että on muitakin kuumeilijoita, joilla yritys tähdättynä ensi vuoteen :) en ole siis yksin tuskailemassa mieheni kanssa, joka jarruttelee vauvahaaveitani! Välillä ottaa päähän, kun joutuu luopumaan haaveistaan, kun mies ei halua, mutta silti hän on ainut kenen kanssa haluan saada lapsia :) Joten eiköhän se tästä... Tsemppiä pumpsu ja västäräkki2, että saatte myös miehenne pään kääntymään :) on mukava vaihtaa myöhemmin kuulumisia, kuinka käy :)

Vierailija
28/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen 18 kk. Mikä siinä on, että kun aika vähän kuluu, niin samat väsymykset on valmis kokemaan uudestaan?! Toivoisin että toista aloitettaisiin yrittämään jo keväällä -06 (pitäisköhän perustaa oma pino), mutta saapas nähdä. Mies alkaa jo olla aika myöntyväinen asiaan. :)

Vierailija
29/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että meitä on näinkin paljon:) Miten sen pinon kanssa on, perustetaanko? Mikä olisi hyvä nimi sille?

Vierailija
30/31 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimiehdotuksia en osaa keksiä.

Mennään tänään kylään katsomaan kuukauden ikäistä vauvaa. Käytiin samaa vauvaa katsomassa viimeksi, kun vauva oli 5 päivän ikäinen. Ja sen jälkeen tytön puheissa on ollut tosi paljon kyseinen vauva. (tyttömme on pian 2,5v) Tyttö miettii kovasti, mitä kaikkea vauva voi syödä ym. Ulkopuolinen voisi niiden puheiden perusteella luulla, että meille on tulossa vauva tai meillä on vauva..

Vierailija
31/31 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nimestä en tiedä;

syystoiveet 06?

syksyn säpinät 06?

suuntana syksy 06?

ei kulje ajatus,ei!

palailen katsomaan mitä olette kehitelleet=)

L+5