Meillä ei hiihdetä, luistella, syödä perunoita
ei oikeastaan käydä edes pulkkamäessä, ulkoilemme muutenkin tosi vähän, ei edes välttämättä joka päivä vaikka lapset kotona.
Uimahallissa käymme joskus.
Vietämme aikaa tietokoneella (lapset myös), nuorin katsoo vierestä tai sitten katsovat videota. Lisäksi vapaa-ajalla siivoamme, laitamme ehkä parempaa ruokaa (kuten pihvit ja uunissa lohkoperunat tms.), syömme herkkuja (sipsiä, viiniä, juustoa, keksejä), shoppailemme, teemme pihatöitä (lumen luonti), teemme sisustusremontteja, tai leikimme lasten kanssa leluilla sisällä.
Perusruokana usein jotain puolivalmista, lapsilla lounaana tai välipalana usein eineksiä, aamulla usein muroja tai leipää.
Emme käy metsäretkillä, emme mökkeile. Matkustamme laivaristeilyillä ja pakettilomilla etelässä, tosin joskus myös autoillen omatoimisesti Euroopassa ja Suomessakin (asuntomessupaikkakunnat lähinnä ja Särkänniemi, joskus TUrussa.)
Ostamme vaatteet ruots. kauppaketjuista, joskus Stockan alesta ja Hulluilta Päiviltä.
EMmekä aina pese käsiä vessasta tultua.
Ilmeisesti olemme alinta pohjasakkaa av-kriteerien mukaan.
Kommentit (7)
et me ei käydä etelässä ku ollaan niin köyhiä.
kyl me muutaman kerran ain alkuhuumassa erehdytään jäälle ja ladulle mut vaan omasta tahdosta, jos ein huvita ni sit jää kotiin.
lähes kaikki paikkansa myös meillä, paitsi että ei autoilla Euroopassa vaan lennetään sinne. Mutta muuten tosi paljon samaa.
hirveetä kun ois kansallisvelvollisuus hiihtää ja luistella ja syödä sitä äkkö-perunaa.
Mulla ei edes ole luistimia. Sukset jossain piilossa. Kaikilla lapsilla ei edes ole suksia.
Eikä niitä luistimiakaan.
Koululaiset meillä lintsaa nykyään suurimman osan talviurheilutunneilta.
Ai niin, mä en myöskään pyöräile!! Eikä meillä oo pyöriä kun pikkulapsilla.
Joo ollaan me siis välillä myös lennetty Eurooppaan (kaupunkilomat), ja kerran vuokrattiin siellä auto.
Mutta ei matkusteta ulkomaanreissua välttämättä edes joka vuosi kun ei rahat riitä (laivaristeilyjä ei siis lasketa "ulkomaanreissuksi").
ap
Ja melkeenpä ollaan itsekin. Tosin nyt ku mä en ole vielä töissä niin aion ulkoilla lasten kanssa. Se olisi jo liikaa jos lapset ei pääsis ollenkaan ulkoilee. Oletan, että teidän lapset on jo pk:ssa. Lapset luistelee, hiihtää ja laskettelee isovanhempien kanssa. Jos isovanhemmat ei veisi niin kyllä mä raahautuisin itse niitä viemään.
Perussuomi ruokaa kyllä syödään, koska en osaa tehdä muuta :) eikä huvita opetella, en ole keittiöihminen.
etten sanoisi olette aika apeita ihmisiä.
mutta sitten muista ketjuista päätelllen olemme wt-porukkaa, plösöjä, laiskoja, uusavuttomia yms.
ap