Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hiuspuuteri sama asia kuin kuivashampoo?

Vierailija
25.01.2011 |

Ostin 4Reasonsin hiuspuuterin, sellainen aerosolipönikkä. Maksoin melkein 20 e, eli maksoinko vain tuosta sumuteominaisuudesta ja itse kuivashampoon olisi voinut Sokkarilta ostaa halvemmalla? Vai mikä ero noilla kahdella tuotteella on?

Mulla on sellainen "vika", että synnytyksen jälkeen tukka on rasvoittunut ihan törkeän nopeasti, pitäisi melkein pestä kaksi kertaa päivässä, mutta kuiva kroppa ei kestä jatkuvaa lotraamista. Hiuspuuterilla saa sitä lisäaikaa, tukka tuntuu paremmalta ja näyttää oikeasti tosi hyvältä. Mutta pääsenkö halvemmalla jos ostan halvempaa kuivashampoota?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä käytetään? Valmiiseen kampaukseen? pestäänkö pois jokapäivä?

Vierailija
2/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuspuuteria voi sormin hieroa sinne juuriin, jolloin ne "puhdistuvat" ja kohottuvat, sitä ei tarvitse harjata pois. Siinä mielessä aika kätevä!

Minulla on sellaista jauhetyyppistä, jota tarvitaan vain n. 1/4 tl kämmenelle. Kallista, mutta riittoisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä käytetään? Valmiiseen kampaukseen? pestäänkö pois jokapäivä?

Suihkuttelen sitä tukkaan, nostelen suortuvia ja koitan saada hiuspohjaan. Sitten voi pöyhiä ja asetella tukkaa. Tosi hyvä pohja jollekin ponnarille tai ihan vaan "petihuonetukkana". Menee vielä seuraavana päivänä melkein sellaisenaan, mutta sitten pitää jo pestä.

Vierailija
4/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuspuuteria voi sormin hieroa sinne juuriin, jolloin ne "puhdistuvat" ja kohottuvat, sitä ei tarvitse harjata pois. Siinä mielessä aika kätevä!

Siis kuivashampoo on tarkoitus harjata pois ja hiuspuuteri jättää sellaisenaan. I see! :)

Vierailija
5/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näköjään kuivashampoot on tapetilla, kun tuolla toisessa ketjussa keskustellaan Tigin kuivashampoosta.

Nämä nykyaikaiset kuivashampoot ja hiuspuuterit (esim. Tigiltä löytyy ja ilmeisesti 4Reasons on vastaava) eroavat perinteisistä kuivashampoista. Perinteisesti ovat siis suht halpaa jauhetta, jota käytetään, jos ei pääse suihkuun. Putsaavat pahimmat rasvat hiuksista pois. Nämä uuden sukupolven kuivashampoot taas ovat ihan erilaisia (ja paljon kalliimpia...) Ne on monesti aerosolipullossa ja niitä voi suhkuttaa hiuksen tyveen ja saada tukan näyttämään paitsi puhtaalta, myös tosi hyvältä, antavat samalla vähän tukea ym.

Mun mielestä paras "uuden sukupolven" kuivashampoo olisi Tigin Dirty Secret, mutta sen pullo on ihan surkea ja tyhjenee itsestään (mistä keskustelua tuossa toisessa ketjussa). Ko. ketjussa joku mainitsee Klippotekillä olevan joku halvempi vastaava tuote, en ole sitä itse kokeillut.

Vierailija
6/6 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteri toimii kuten vaha tai lakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän