Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkoholiriippuvainen :-(

Vierailija
25.01.2011 |

Olin ajatellut etten ota tänään yhtään alkoholia, silti se on pyörinyt mielessä koko päivän, ja nyt päätin että avataan miehen kanssa viinipullo ja otetaan siitä pari lasia ruoan kanssa. Menee siis n. joka kolmas tai joka toinen ilta pari lasia, joskus 3 lasillistakin viiniä.

Onko tämä jo mielestänne alkoholismia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, ettei pysty olemaan juomatta vaikka "haluaisikin".

Määräsihän ovat kovin pieniä sinänsä.

Vierailija
2/3 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juot. Mulla menee illassa 3-4 ½ litran siideriä. Viikonloppuna lisäksi viiniä siten, että yksi laatikko yksin juotuna juuri saattaa viikonlopuksi riittää. Töissä käyn ja työni hoidan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholiriippuvainen tunnut olevan, et kuitenkaan alkoholisti, noilla määrillä. Yrittäisit vaan räpistellä ilman, todista itsellesi että pystyt olemaan halutessasi ilman. Halua tarpeeksi! :)

Tiedän tuon poltteen, kun mieli tekee ja selittelee itselleen, että "eihän mulla ole mitään syytä olla ottamattakaan, aikuinen ihminen, työni hoidan" jne... Isoja määriä en minäkään ottanut, useimmiten, mutta se polte oli se, mikä pisti tipattomalle tammikuulle. Että enkö oikeasti voi olla ilman??

Voin vain kehua päätöstäni! :) Eikä ole tarkoitus heti 1.2. myöskään kumota juomaa... ;)

Lue esim. tämä ketju: http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1319283/viininlipitt…

Tsemppiä taistoon, jos päätät ryhtyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi