Kärsitkö 40v kriisistä vai huomaatko itse sitä ollenkaan
että sulla on se? Kiellätkö ikääntymisesi juhlimalla kahta rankemmin jne..noh totuus tulee ennen pitkää esille.
Kommentit (8)
että sulla on se? Kiellätkö ikääntymisesi juhlimalla kahta rankemmin jne..noh totuus tulee ennen pitkää esille.
Aloin kyseenalaistamaan oman työni ja sen merkityksen ja mietin omia arvojani. Mietin myös, mitä haluan lopuilla työvuosillani tehdä.
Opiskelin siis uuden ammatin ja nyt töihin meno ilo joka aamu.
on sosiaalisesti hyvä ammatti, mutta arvot eivät vastaa omiani..., opiskelen uuteen ammattiin ja olen opintovapaalla ja toivon, että saisin sisäisen rauhan ;)
En elä samassa maailmassa kuin sinä ap.
Elän maailmassa, jossa kannattaa elää oma elämänsä kuten itse haluaa - ei kuten muut sen meille tarjoilevat. Kartan kaikenalaisia yleistyksiä, luokitteluja, leimoja ja stereotyyppisiä näkeymyksiä.
Koska kohta se elämä on ohi ja kuolinvuoteella on turha katua sitä kun mietti liikaa, mitä naapuri, työkaveri, sukulainen, lasten koulukaverien vanhemmat tästäkin nyt ajattelee.
Aloin kyseenalaistamaan oman työni ja sen merkityksen ja mietin omia arvojani. Mietin myös, mitä haluan lopuilla työvuosillani tehdä. Opiskelin siis uuden ammatin ja nyt töihin meno ilo joka aamu.
Voisitko kertoa millä alalla olit ja mitä opiskelit. Minkä ikäinen olit kun valmistuit?
lapset on sitten minun osaltani hankittu, näin nopeastiko se hedelmällinen aika meni? Huomaan myös selvästi kropan rapistumisen ja väsyn aiempaa helpommin. Tästä alkaa kai sitten sen henkinen kypsyminen :)
uskaltaa relata ja tehdä mitä oikeasti haluaa - esim vaihtaa alaa. 38 vsain kuopuksen lapsia on just niin plajon kuin halusin, eli sitä ei tarvitse murehtia, nyt mietitään mitä haluan tehdä loppuelämäni tai ainakin seuraavat vuodet :-)
olla kuin yrittäjä. Toivottavasti kestää muutakin kuin munan veivaamista, t.nina vuosimalli 68 ja kauris olen.
sillä olen 5, 3 ja 4kk ikäisen "mummo"äiti