Voi apua.
Olen naimisissa oleva yhden lapsen äiti. Olen ollut täydellisen uskollinen miehelleni ensi tapaamisesta asti ja rakastan häntä edelleen. Fyysinen kipinä vaan ehkä on vähän kadonnut osaltani, eli en ihan niin paljon miestäni halua kuin aluksi.
.. Ja itse ongelmaan: Olen työn merkeissä tavannut miehen johon tunnen ihan hullua seksuaalista vetovoimaa. Pikkarit märkänä ihan jo pelkästä miehen ajattelusta. Sen suurempaa ihastusta tuskin on ilmassa, mutta todella voimakasta seksuaalista vetovoimaa. Meneekö tämä ohi itsekseen?? En ikimaailmassa halua pettää miestäni, mutta olen ihan helisemässä tämän uuden (myös perheellisen, itseasiassa paljon vanhempi kuin mä ja ei edes minkäännäköinen) herran kanssa.
Kaipa tälläinen hölmö ihastus (?) menee itsekseen ohi. Harmi että seuraavan 3 kk aikana tiemme kohtaa todella usein projektin merkeissä.... Iik.
Kommentit (4)
Sinähän olet kuitenkin järkevä ihminen ja valinnut elämänkumppaniksesi lapsesi isän.
Käytä tätä tunnettasi hyväksesi kotona ja hyödytte kaikki. Fantasiathan on ihan sallittuja.
Enkä nyt todellakaan tarkoita sitä, että olisit miehesi kanmssa ajatellen tätä toista, vaan koita tavoitella sitä tunnetta.
Yritä tavata ihastustasi mahd. vähän. Olet vaarallisilla vesillä. Toivotan sinulle tahdonvoimaa! Saat varmasti miehesikin kanssa sen vanhan kipinän takaisin, jos vain olet valmis tekemään töitä sen eteen. Se on paljon kiinni siitä tahtomisesta. Tsemppiä!
joka päivähän sitä ihastuu, mutta kerran elämässä oikein rakastuu.. Menee aikanaan ohi.
eikö ole kiva, että on joku tollanen jossain? ei sen tartte suhteeksi edetä, mutta että on edes jotain jännitystä elämässä ja jokin, millä saa housut märäksi.
ja se menee itsestään ohi, joskus