Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa jos ei lisää jotain FB:ssä kaveriksi vaikka se pyytää?

Vierailija
25.01.2011 |

Kaksi puolituttua pyysi mua kaveriksi. En vastannut mitään.

En mä halua että ne menee katsomaan mun kuvia ja tietoja.

Mitä jos ne laittaa meiliä tai kysyy muuten miksen hyväksy? Mikä olis hyvä tekosyy?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kaikki ole mua hyväksyneet. En ole kysellyt heiltä, eikä kukaan multa päätöksistä.

Vierailija
2/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittanut ne omaksi ryhmäkseen joille ei näy mm. mun päivitykset eikä kuvat. Itsehän voit valita mitä kukakin pääsee katsomaan. Sama homma lasten luokkakavereista ja lapsitutuista. Ne on omana ryhmänä eikä ne näe kaikkea ellen erikseen julkaise heillekkin jotain päivitystä : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ala-asteikäisiä tuttavuuksia en ole ottanut fb-kavereiksi. Ei olla missään tekemisissä oltu sen pariinkymmeneen vuoteen ni ei oikein kiinnosta päästää tutkimaan mun elämää.

Vierailija
4/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittanut ne omaksi ryhmäkseen joille ei näy mm. mun päivitykset eikä kuvat. Itsehän voit valita mitä kukakin pääsee katsomaan. Sama homma lasten luokkakavereista ja lapsitutuista. Ne on omana ryhmänä eikä ne näe kaikkea ellen erikseen julkaise heillekkin jotain päivitystä : )

Musta facebook on olevinaan niin hankala etten ole jaksanut alkaa säätämään. Ja kun en kuitenkaan osaa luottaa että näkyy sitten vain niille joille olen tarkoittanut... Ni en ole ottanut kaveriksi kuin oikeat kaverit joille ei haittaa jos kaikkikin näkyy.

Vierailija
5/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyväksynyt ensin ja jonkin ajan päästä poistanut, ellei mitään yhteydenpitoa tapahdu.

Osaa en myöskään ole koskaan hyväksynyt, eikä kukaan sen kummemmin ole asiasta kysellyt. Jos kysyisivät, sanoisin että käytän FB:tä vain läheisempien ihmisten kesken, niin kuin teenkin.

Vierailija
6/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että otat ystäviksesi vain sellaiset, joiden kanssa olet usein tekemisissä.

Itse en ole FB:ssa, joten arvioi vastaus sen mukaan.

Vierailija
7/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkaiset sitten niille ryhmille keille haluat. Mulla on oletussääntönä että julkaistaan vaan lähisuku-ryhmälle, mutta sen voi tarpeen mukaan siitä lukosta joka on julkaisun alareunassa, niin säätää näkyviin kelle haluaa tai estää näkumästä jos näin tahtoo. Sinne voi kirjottaa nimen tai ryhmän. Jos näin tumpelokin on oppinut niin uskon että te muutkin opitte käyttämään ja ainakaan mun julkaisut ei oo näkyneet jos olen laittanut että ei näytetä esim. omille lapsilleni ei näy ne joita en ole halunnut lapsille julkaista.

Vierailija
8/8 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tervehtimisreitti niiden kaukaisempien ja vähän nähtyjen kavereiden ja tuttujen välillä. Mitä järkeä sitä on perheen kesken päivitellä tai läheisten joita näkee usein muutenkin ja kuulumiset voi vaihtaa kasvotusten : )

Minä käytän myös ryhmiä, sillä kaikki ei ehkä ole lapsille sopivaa ja näin voin jättää joitain tekstejä lapsilta näkyvistä tarpeen vaatiessa.