Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuumetta! Puhukaa mulle järkeä, please! Lapset 12, 8 ja 1, itse olen 41.

Vierailija
24.01.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koira. Niin me teemme!

Vierailija
2/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammottava lellikersa, jos et "tee" hänelle leikkikaveria.

Toisaalta kannattaa miettiä ikään liittyvät riskit. Oletko valmis ottamaan vastaan vammaisen (down) lapsen? Kaikki voi mennä hyvin tai ihan hel...n huonosti. Jos olet valmis siihen ikävämpään puoleen, go ahead.

43-vuotiaan nuorimmaisensa saanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään se ei välttämättä ole pelkästään huono asia.

Vierailija
4/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi nyt antaa aikaa itsellesikin? Uusi kiva harrastus tai mitä olet aina halunnut tehdä muttet ole lasten takia ehtinyt?

No tosin ehdit vielä jos nyt heti pistät töpinäksi. Jotkut kyllä tykkää pikkuiltatähdestäkin.

Vierailija
5/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda vauvakuume ja keskity nykyisiin lapsiin. Kun pääset vauvahuusuista eroon, huomaat, että isompien kanssa on kädet täynnä. Murkkuikäisillä alkaa olemaan kohta suuri tarve jämäköille vanhemmille. Huomaat, että äitiyttä on muutakin kuin vauvan kanssa.

Vierailija
6/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa lemmikki ;)

Vierailija
7/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä nuorimmaiselle sisarus. Mitä noista lomista tai turhista tavaroista, lasten kanssa mukavampaa. Kun on nuorena saanut tuhlata ja matkustaa on kivempaa olla vanhemmalla iällä kotiäiti.

Vierailija
8/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut rankkaa? Jos olet uupumatta selvinnyt niin eiköhän se toinenkin mene putkeen;)

Vierailija
9/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet nyt jo liian myöhässä. Mutta jos sulla kerran on nyt 1-vuotias, menee siinä samalla vauvakin :)

Vierailija
10/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kai se vauvakuume nousi, kun tajusin, ettei hän ole enää vauva.

ap

Vierailija
11/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kai se vauvakuume nousi, kun tajusin, ettei hän ole enää vauva.

ap

..tietenkin eri tavalla kuin vauva. Mulla kolme lasta: 11v, 10v ja 5v. Ja tää aika on ihanaa aikaa omalla tavallaan. Voidaan tehdä erilaisia juttuja yhdessä, nyt kun kuopus on jo kivan ikäinen (ei enää vauva). Nyt on harrastuskuskaamisia, joten kyllä tätä hommaa riittää vaikka lapset kasvaa. Sun hormoonit tekee nyt tepposia, ajattele järjellä:)

Mä olen 35v, enkä vois kuvitellakaan enää aloittavani kaikkea uudestaan...

T. 7

Vierailija
12/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä tuntuu, niin mikä ettei, yrittäkää vielä vauvaelia. :) Kyllä sitä aikaa ja huomiota riittää isommille JA pienemmille. Jos joku ei voisi kuvitella enää tekevänsä vauvaa, joku toinenpa voi.

t. 39 joka kuumeilee neljättä, mutta ehkäpä sitä ei meille enää suoda kun ei ole tärpännyt

Vierailija
13/13 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos musta alkaa tuntumaan muutaman vuoden päästä sun iässä samalta, aion itsekin tehdä VIIDENNEN lapsen (nyt siis 4 lasta hyvinkin eri ikäisiä - enkä osaa vielä sanoa jääkö tähän, nuorin just 2v.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän