Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me vauvakuumeiset

Vierailija
24.01.2011 |

Onko muilla kokemuksia siitä, että ennen raskaustestin tekoa on todella vahva tunne syystä tai toisesta, että on raskaana?

Minulla on ensimmäinen kierto meneillään, ja minulla on todella vahva tunne siitä, että olen raskaana. Kysynkin tätä siksi, että kuuluuko tämä "varmuus" tähän ensimmäiseen yrityskertaan vai onko se saattanut teillä muilla tulla esim. neljännessä kierrossa ja olettekin olleet raskaana? Kertokaa kokemuksia. Minulla on dpo 9 meneillään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis emme edes yrittäneet mitenkään vakavissamme, jätimme vain ehkäisyn pois mielellä että tulee jos on tullakseen. :) Ja oiskohan ollut 3.kierto kun puolessa välissä tuli varma tunne, että olen raskaana. Mitään oireita ei ollut. Tunne pysyi vahvana ja tein testin samana päivänä kuin menkkojen oisi pitänyt alkaa ja plussaahan se näytti!

Vierailija
2/4 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa muissa kierroissa varma että oon raskaana (rinnat turposi, tuli finnejä yms.), mutta en ollut. Sitten siinä kierrossa kun tulin raskaaksi, niin mies tiesi, mutta itse en oikein uskonut, kun ei ollut oireita. Ja siinä kierrossa tulin raskaaksi :)

Mikä on dpo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut oireitakin, esim. tällä hetkellä tuntuu kuin kuume olisi nousemassa, rinnat on arat, mutta en sitten tiedä, onko flunssa iskenyt muuten vaan ja onko rinnat arat aina ennen kuukautisia, kun en ole itseäni näin vahvasti ennen tutkiskellut. Uskaltaisiko vielä tehdä herkkää raskaustestiä...?

AP

Vierailija
4/4 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lukemattomat kerrat ollut varmuus, että nyt on nalli napsahtanut. Oireita on löytynyt, kaikki mitä oppikirja lupaa.

Raskaana, oikeasti, olen ollut tasan kerran. Ja täysin oireettomana silloin. :)

Onnea kuitenkin matkaan! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi