Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heitin sormuksen pihalle:(

Vierailija
23.01.2011 |

Meillä tuli riitaa taas kerran miehen kanssa ja raivostuin niin että heitin sormukseni pihalle!Yritin tänään sitten etsiä sitä,mutta mitenpä sen löytää?:(Lapsellista myönnän..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikjä suhteesta huonoa.Mä oon laittanut vessanpöntöstä alas ekan ja alkuperäisen sormuksen,toinen kaniin ja kolmas on korurasiassa.Ollaan silti ihan onnellisesti naimisissa vieläkin.=)

Vierailija
2/11 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä löytynyt ikinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä suhteesta huonoa.Mä oon laittanut vessanpöntöstä alas ekan ja alkuperäisen sormuksen,toinen kaniin ja kolmas on korurasiassa.Ollaan silti ihan onnellisesti naimisissa vieläkin.=)

Vierailija
4/11 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella vaikeaa ollut jo pitemmän aikaa.Miehen juomisesta useimmiten tulee riidat,niin tämäkin.Miehelle ei tunnu merkitsevän perhe mitään,omat menot tärkeämpiä,aina..

Vierailija
5/11 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleehän sen sormuksen saisi vaihtoon helpoiten ;-)

Vierailija
6/11 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä heitin,eikä ole kai vieläkään huomannut sormuksen puuttumista..Pitääkö keksiä jotain,että miksi hukkasin sormuksen..Voi että hävettää ja harmittaa:( Enkä ole teini enää,ihan aikuinen nainen:(

ap

Vierailija
7/11 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella vaikeaa ollut jo pitemmän aikaa.Miehen juomisesta useimmiten tulee riidat,niin tämäkin.Miehelle ei tunnu merkitsevän perhe mitään,omat menot tärkeämpiä,aina..

Mieti ennen kuin teet, jos kaduttaa nyt, otat opiksesi, mies antaa anteeksi tuon jos todella sinua rakastaa!

Vierailija
8/11 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä edes paljoa kiinnostaa jos ei ole sormuksen puuttumista edes huomannut.

Vierailija
9/11 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän se nyt oikein säväyttänyt jos mieskään ei huomannut mitä heitit.

Vierailija
10/11 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kyllä päivän hieman piilotellut kättäni..:)Ja en viikolla monesti pidä sormusta ollenkaan,koska töissä ei voi pitää eli tottunut siihenkin että sormus ei minulla aina ole.

ap

Vierailija
11/11 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuleepahan mietittyä että onko suhteenne sinulle minkään arvoinen kun toimit kuin pahainen lapsi..