Heitin sormuksen pihalle:(
Meillä tuli riitaa taas kerran miehen kanssa ja raivostuin niin että heitin sormukseni pihalle!Yritin tänään sitten etsiä sitä,mutta mitenpä sen löytää?:(Lapsellista myönnän..
Kommentit (11)
eikä suhteesta huonoa.Mä oon laittanut vessanpöntöstä alas ekan ja alkuperäisen sormuksen,toinen kaniin ja kolmas on korurasiassa.Ollaan silti ihan onnellisesti naimisissa vieläkin.=)
todella vaikeaa ollut jo pitemmän aikaa.Miehen juomisesta useimmiten tulee riidat,niin tämäkin.Miehelle ei tunnu merkitsevän perhe mitään,omat menot tärkeämpiä,aina..
Silleehän sen sormuksen saisi vaihtoon helpoiten ;-)
minkä heitin,eikä ole kai vieläkään huomannut sormuksen puuttumista..Pitääkö keksiä jotain,että miksi hukkasin sormuksen..Voi että hävettää ja harmittaa:( Enkä ole teini enää,ihan aikuinen nainen:(
ap
todella vaikeaa ollut jo pitemmän aikaa.Miehen juomisesta useimmiten tulee riidat,niin tämäkin.Miehelle ei tunnu merkitsevän perhe mitään,omat menot tärkeämpiä,aina..
Mieti ennen kuin teet, jos kaduttaa nyt, otat opiksesi, mies antaa anteeksi tuon jos todella sinua rakastaa!
sitä edes paljoa kiinnostaa jos ei ole sormuksen puuttumista edes huomannut.
mutta eihän se nyt oikein säväyttänyt jos mieskään ei huomannut mitä heitit.
Ja olen kyllä päivän hieman piilotellut kättäni..:)Ja en viikolla monesti pidä sormusta ollenkaan,koska töissä ei voi pitää eli tottunut siihenkin että sormus ei minulla aina ole.
ap
No tuleepahan mietittyä että onko suhteenne sinulle minkään arvoinen kun toimit kuin pahainen lapsi..
eikjä suhteesta huonoa.Mä oon laittanut vessanpöntöstä alas ekan ja alkuperäisen sormuksen,toinen kaniin ja kolmas on korurasiassa.Ollaan silti ihan onnellisesti naimisissa vieläkin.=)