Olenko minä narkkari kun käytän diapameja?
Tuli mieleen kun olen erästä keskustelua netistä seurannut jossa äiti on kertonut että syö pameja ahdistukseen että voi hoitaa lasta niin on narkkariksi haukuttu. Mitä kiksejä jotkut edes saa pameista, en ole koskaan ymmärtänyt...?
Kommentit (8)
ja huumausaineeksi taas luokitellaan aine jota otetaan päihtymystarkoituksessa...että päättele siitä oma statuksesi
ja huumausaineeksi taas luokitellaan aine jota otetaan päihtymystarkoituksessa...että päättele siitä oma statuksesi
No en sitten =)
ja tällä äidillähän on huumetausta, joten sen vuoksi sitä diapamin syöntiä kai kyseenalaistetaan...
ja tällä äidillähän on huumetausta, joten sen vuoksi sitä diapamin syöntiä kai kyseenalaistetaan...
Paljon mahdollista, on aika kuuma aihe nyt.
jos käytät niitä väärin, ylisuuria päiväannoksia tai viinan kanssa. sekä olet riippuvainen (kun puhe diapameista, niin luultavasti olet).
minusta on ihan sama käyttääkö olemassaolevaa reseptilääkettä väärin (reseptillähän saa ihan opiaattejakin) vai ostaako kadulta mömmönsä.
t. sekakäyttäjä-äidin tytär
jos käytät niitä väärin, ylisuuria päiväannoksia tai viinan kanssa. sekä olet riippuvainen (kun puhe diapameista, niin luultavasti olet). minusta on ihan sama käyttääkö olemassaolevaa reseptilääkettä väärin (reseptillähän saa ihan opiaattejakin) vai ostaako kadulta mömmönsä. t. sekakäyttäjä-äidin tytär
käytän niitä n. 30 tablettia vuodessa jos on vaikeita ahdistusvaiheita.eikä ole mitään ongelmia lopettaa käyttöä, joten en pidä itseäni riippuvaisena.
Tuli mieleen kun olen erästä keskustelua netistä seurannut jossa äiti on kertonut että syö pameja ahdistukseen että voi hoitaa lasta niin on narkkariksi haukuttu. Mitä kiksejä jotkut edes saa pameista, en ole koskaan ymmärtänyt...?
Et ole, jos et käytä niitä ns. sekakäyttäjänä! Ne on tarkoitettu ihan eri käyttöön kuin siihen mitä ns. narkkarit voivat tehdä, eli ottaa niitä sekaisin viinan kanssa!
lääkärin määräämällä tavalla.