Hahah, Dazzling Ladies. On kuin joku yläasteikäisten tekemä tanssiesitys
Kommentit (21)
kyllä tuo Tuksun taidot voittaa, mutta jos Martinan laittaisi esimerkiksi Danceen tai Idolsiin niin kyllä lentäisi heti ensimmäisten joukossa pois. Ei ole kyllä ammattilainen laulussa eikä tanssissakaan.
Mua ärsytti tossa esiintymisessä miten plahjun näkösiä ne muut tytöt oli. Oliko Martina ainoa, jolla esim hiustenpidennys? Karseat ohuet polkka tukat heilui vaan : ) Vai onko niillä kielto, että ei saa näyttää yhtä hyvältä kun Martina, ettei se huku massaan?
Luulis tonne saavan vähän tasokkaampia, siis ainakin ulkonäöllisesti.
Nyt Martina palkkaat hyvännäköisiä tyttöjä tai hei laita ne edes tai PAKOTA hiustenpidennykset ja pitkät hiukset kaikille.
Nyt ne muut on kun lappalaisia tanhutyttöjä. Vai onko se tarkoitus????
Ei ehkä kannattaisi ottaa ohjelmistoon noin "vaativia" liikesarjoja, jos ei tuon parempaan yhtäaikaiseen koordinaation pysty...
Vaikutti tosiaan yläasteikäisen tyttöjen peilien edessä harjoittelemiselta!
Kundeja kiinnostaa vain tissit ja perseet. Heille noilla käsiheilutuksilla ei ole mitään merkitystä. Naisia taas (ehkä) kiinnostaa tanssi ja siihen tuo on aivan aloittelevaa amatööritasoa!
Heillä oli tanssiesitys joulujuhlissa ja se oli tasan samaa tasoa kuin tuo, paitsi että heillä 24 tanssijaa pysyi paremmin yhteisessä tahdissa kuin nuo.
kriteerit kyseisen "tanssiryhmän" jäseneksi taitaa olla enemmänkin rinta/vartalovarustus.
Ja kun ei ole tanssijoita pitää koreografia olla sellainen, että siihen kysyenee askeltamalla edes jonkinlaisen rytmitajun kanssa.
Noh samakai se kun kerran keikkaa riittää, tanssin takia noita nyt kukaan tuskin ihastelee.
ihan eri rytmiin noi muijat. Katsoin uudestaan. Kuka menee siellä oikeassa rytmissä? Voisko joku katsoa ja sanoa?
oli liikkeiden eriaikaisuus!
Ja toinen seikka oli se että liikkeet olivat jotenkin lapsekkaan yksikertaisia eikä koreokrafiaa ollut nimeksikään...
Mutta éi kait se yökerhotanssijoilla tärkeää olekaan? Oleellisinta on seistä rivissä ja hytkyä ja pyllistellä niin että tissit ja pyrstö saadaan esiteltyä.
Minusta Martina oli keskivertoa parempi karaoke laulaja. Valitettavasti pitäisi olla vaan aidosti lahjakas jotta minä arvostaisin. En tajua miksi tavallisten pulliasiten pitää väkisin yrittää viihdetaiteilijoiden tasolle silikoneilla ja salarakas lööpeillä...
Parasta koko esityksessä oli se, kun seisoivat paikallaan alussa. Sen jälkeen meni metsään..
Oli kyllä surkein versio "We Will Rock You"sta, jonka olen kuullut.. :[
luulin että olis ollut jotain tasokkaampaa mutta olikin jalkojen nostoo ja pään heilutusta.Koreografia oli oikeesti tosi surkee.
Laittais ohjelmaansa jonkun tosi hyvän napatanssijan ni se olis ainakin seksikästä...nyt ei kyl nähdyn perusteella voi kehua kyseistä rymää.
ei ne kyllä mitään ammattilaisia ole. Kuka vaan pystyy opettelemaan tollaisen koreografian ja heilua siellä. Säälittävää ja noloa.
Mä kun tässä toisessa ketjussa ehdin arvostella sen eilen ala-astelaisten tekemäksi tanssiesitykseksi :D
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1317733/aika_kuumia_…
Kaverin lapsi on tanssikoulussa ja on tullut niitä oikeasti yläasteikäisten tanssiesityksiä nähtyä ja kyllä siitä nyt on vielä matkaa noihin. En kyllä ymmärrä miksi sillä yhdellä joka minusta oli huonoin tanssija oli kaamee keltainen jumppapuku päällään joka veti katseen koko ajan siihen. Pitäis kyllä olla seksikkäämmät esiintymisasut eikä tollaset oudon jummpatrikoot. Martina oli kaunis ja osasi hämmästyttävää kyllä laulaa.
Ja juu en ole Martina ja juu, mielestäni mimmillä on isoja ongelmia.
Mä olen luullut tuota tasokkaammaksi ryhmäksi. SItten vielä valitsevat Lady Gagaa biisiksi, jonka koreografiat on ihan loppuun asti hiottuja...
Martinan matala ääni sopi tohon We will rock you -biisin, mutta entä äänen skaala? Enpä usko :-D Turvallinen biisi esittää ja enkku meni ihan hyvin.
Miten Suomessa voi olla noin heikkotasoisia esityksiä, joista ravintolat ja ilmeisesti myös yleisö maksavat? Ja vielä vuonna 2011?? Uskoisi, että joskus vielä kaksikymmentä vuotta sitten olisi nähnyt moista kömpelyyttä, mutta että vielä nykyäänkin. Miten nuo aikuiset naiset edes kehtaavat mennä lavalle noin heikosti esiintyvinä ja täysin eri tahtiin liikkuvina? Eikö nolota olla kuin koululainen? Ja kuka, siiiis kuka voisi kotonaan kuunnella Martinan "laulua" ja miksi ihmeessä?? Ihan kuin jotain pikkutyttöjä, jotka leikkivät isoja tyttöjä :P
Mielestäni vaikkapa Johanna Tukiainen tarjoaa parempaa viihdettä, sillä siinä on edes camp-arvoa, kun tässä ks. poppoossa on lähinnä heikkoa keskimääräisyyttä, joka tuottaa kiusallista myötähäpeää.