Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun muualla on Hitler-kortti, täällä vedetään esiin WT-kortti! :D

Vierailija
23.01.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kateuskortti on aika yleinen.

Vierailija
2/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan kukkahattu/mamupatja-kortista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on WT-kortti?

että nimitetään tiettyä tapaa, tuotemerkkiä, harrastusta tai vaatetta juntistoon kuuluvaksi.

Vierailija
4/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vasta juttimaiselta kuulostaakin :P

Vierailija
5/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nämä wt-kortin käyttäjät ole normaalisti pikkuhitlereitä?

Vierailija
6/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntistosta puhuminen se vasta juttimaiselta kuulostaakin :P

Vierailija
7/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tarkoita mitään. Junttimaisesti väännetty sana, jolta puuttuu merkitys, ei tuo lause tarkoita mitään.

Vierailija
8/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkea wt-jengin kokooontumispaikka, josta fiksut ihmiset on kohta kaikonneet. Sen huomaa esimerkiksi kun joku nostaa vanhan ketjun eikä ensin huomaa että se on vuoden ikäinen tms. Ja sitten ilahtuu että mainio ketju, vain tajutakseen että se on av-historiaa. Sääli että toi wt-rasisti-persu-homovihaaja-syöpä on kuihduttanut tältä palstalta kaiken älyllisen elämän.

Vierailija
9/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasisti-kortti viuhuu myös usein.

Vierailija
10/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän juntisto edes tarkoita mitään. Junttimaisesti väännetty sana, jolta puuttuu merkitys, ei tuo lause tarkoita mitään.

Miten se on junttimaisesti väännetty sana, selitätkö vielä?

Yksi suomen kielen erityispiirteistä on se, että sanojen johtaminen on hyvin tavallista. Uusia johdoksia syntyy joka päivä. Toiset jäävät elämään, toiset eivät. Monesti johonkin tilanteeseen keksitään vaikkapa lehtitekstissä kokonaan oma johdos, joka on helposti ymmärrettävä lukijoille, vaikka se olisikin sanana aivan uusi.

Suomessa on myös erityisen paljon johtimia, joista osa on hyvin vanhoja, osa kielen tietoisen kehittämisen peruja.

Tuo -stO-johdin kertoo siitä, että johdos kuvaa joidenkin asioiden joukkoa: kirjasto, verkosto, säännöstö.

Mä ymmärrän, että sulla ei oikeasti ole mitään perusteita, sä haluat vain vittuilla mulle. Ehkä et itse kuulu siihen joukkoon, joka käyttää kieltä innovatiivisesti ja leikittelee sillä.

Vierailija
11/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et itse kuulu siihen joukkoon, joka käyttää kieltä innovatiivisesti ja leikittelee sillä.

ohis

Vierailija
12/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et itse kuulu siihen joukkoon, joka käyttää kieltä innovatiivisesti ja leikittelee sillä.

Tuo jankkauksesi ei nyt ole kovin innovatiivista :) ohis

Ai että juntiksi saa haukkua, mutta kun vastaa siihen, niin se on jankkausta?

Löytyiskö sulla sitten perusteita siihen, miten mä jankkaan tätä asiaa? Mitä oma kommenttisi sitten mielestäsi on? Säkenäivän älyn taidonnäyte? Tiukkaa asiaa?

Vierailija
13/13 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pidä jostakin julkkiksesta = olet kateellinen hänelle

Jos arvostelet esim. kansanedustajien palkankorotuksia, kulukorvauksien korotuksia, sitä että sopeutumisraha ei koske nykyisiä vaan vasta tulevia kansanedustajia = olet vain kateellinen heille

Jos et halua tänne sellaisia ihmisiä ulkomailta, joilla ei ole tarkoitustakaan alkaa elättämään itseään, sopeutua, oppia suomenkieltä eikä noudattaa Suomen lakia= Olet kateellinen heidän saamistaan eduista ja kaiken lisäksi rasisti

jne.