Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinusta tuli ylipainoinen mutta esim sisaruksesi eivät ole?

Vierailija
23.01.2011 |

Tämä on aika mielenkiintoista.

Isosisko on läski mutta veljensä hinteliä.

Eihän tässä mitään sellaista ole että kun äiti käänsi päänäs,sisko söi salaa veljien lautaset puhtaiksi ja pojat näki nälkää?

Eläimet toimii näin.

Olen nähnyt kuin esim.lemmikkit käyvät salaa toistensa ruokakupeilla jne.

Kannattaa kiinnittää kotona huomiota sisarusten syömisiin että ovat suht yhtä painavia ja normaaleja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin raskausaikoina, koska kärsin raskaana olemisesta niin paljon ja tuntui että ainoa mikä auttoi jatkuvaan kuvotuksen tunteeseen oli jatkuva syöminen.

Olen n. 10 ylipainoinen ja veljeni on normaalipainoinen.

Vierailija
2/8 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullutuksia.

Joka toinen viesti on jonkun rasistin, joka toinen tän tyypin. Paitsi ei ihan joka toinen: mukaan mahtuu myös pari kärttyistä PMS-hirviötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti läski (bmi normaali), mutta runsaassa kunnossa kuitenkin (173cm/70kg).

Ihan saan itseäni syyttää. On tullut herkuteltua tässä jo parin kuukauden verran ja jumppaan en ole ehtinyt. Painoa on tullut 5 kg, yök.

Juuri päätin päivällä, että nyt loppui mässäys. Huomenna ruokakaupasta ja terveellistä ruokaa ja illalla zumbaan. Kuukausi pari ja kilot on selätetty.

Siskoni on laiha. Olimme molemmat hoikkia lapsina/nuorina. Olen nyt hankkinut nämä läskit rehellisesti suklaalla, hampurilaisilla ja sokerilimulla.

Se on loppu nyt!

Vierailija
4/8 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta sisaruksesta kaksi on hoikkia, yksi ei.

Tämä yksi oli muita isompi jo lapsena. Samaa ruokaa kaikki syötiin, mutta se kolmas söi isomman annoksen. Söi kahvipöydässä enemmän herkkuja, sisaruksiltaan yli jäävät karkit ja herkut (esim. minä olin hirveän nirso ja annoin kaikki "pahat" pois, siskolle kelpasi kaikki). Teini-iässä alkoi syödä salaa (viikkorahat karkkeihin ja roskaruokaan), silloin alkoi lihoa.

Luonne-erot selittää myös. Meillä on aina liikuttu paljon. On saatu harrastaa ja perheen kesken touhuttu yhdessä. Siinä missä minä ja toinen sisarukseni touhuttiin aina pihapeleissä ja juoksenneltiin ympäriinsä, tämä kolmas jäi sisälle lukemaan.

Vierailija
5/8 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta sisaruksesta kaksi on hoikkia, yksi ei.

Tämä yksi oli muita isompi jo lapsena. Samaa ruokaa kaikki syötiin, mutta se kolmas söi isomman annoksen. Söi kahvipöydässä enemmän herkkuja, sisaruksiltaan yli jäävät karkit ja herkut (esim. minä olin hirveän nirso ja annoin kaikki "pahat" pois, siskolle kelpasi kaikki). Teini-iässä alkoi syödä salaa (viikkorahat karkkeihin ja roskaruokaan), silloin alkoi lihoa.

Luonne-erot selittää myös. Meillä on aina liikuttu paljon. On saatu harrastaa ja perheen kesken touhuttu yhdessä. Siinä missä minä ja toinen sisarukseni touhuttiin aina pihapeleissä ja juoksenneltiin ympäriinsä, tämä kolmas jäi sisälle lukemaan.

Vierailija
6/8 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön kaiken mikä ei juokse karkuun.

Veli on himourheilija.

Sisko on anoreksitkko.

Vierailija
7/8 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljensä 8vee on 154,4cm ja 57,3kg. ja arvatkaa kummalla on aina nälkä ja että keitänkö pojalle kermassa kaiken ja tytölle en??

Vierailija
8/8 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusisko on tullut äitiini. Isäni on roteva (vaikkakin lyhyt) ja lisäksi vielä helposti kiloja keräävä, ja pahaksi onneksi olen perinyt kaiken tämän isältäni. Siskoni taas on kuin linnunluinen äitini...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi