Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tienaa 8000 e ja minä 6900 eikä tulis

Vierailija
23.01.2011 |

mieleenkään, että toinen jäisi kotiin

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttuja, jotka hokee koko ajan että aikoo olla kotona kunnes lapset aloittavat koulunsa. Lapset saavat näin onnellisen ja turvallisen lapsuuden.

Sit kattoo näitä lapsia, niin ne ovat useammin epäsosiaalisisempia, kehittymättömämpiä niin motorisesti kuin puhetaidoissa kuin muut lapset.

Hirveää on vielä se, että minä työssä käyvänä harrastan 1krt viikossa tennistä kaverini kanssa.

Sekin on poissa meidän lasten onnesta ja turvallisuudesta. AARG!

Tosin nämä äidit joutuvat selittelee koko ajan kun eivät ole ehtineet hiihtämään, askartelemaan tai leipomaan yms. lastensa kanssa toisin kuin minä! Mulla riittää energiaa lapsilleni toisella lailla kuin näillä kotiäideillä. Ja tämä johtunee juuri siitä että saan tehdä mielenkiintoista työtä ja saan arvostusta sitä kautta. Siten jaksan jakaa sitä myös lapsilleni.

Tiedän että ei saa yleistää, mutta niin nämä tutut kotiäiditkin tekevät...

Vierailija
22/23 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän tuo valinta liity mitenkään tuloihin, vai liittyykö? Koetko että arvostus on se raha? Vai olisiko tämä ratkaisu sinulle oikea vaikka tulosi olisivat samat kävit töissä tai olit kotona..

Paitsi että tietysti ketjun tarkoitus oli esitellä tulot ja siinä sivussa provota sillä miten ei kestä olla kotona...

Mulla on tuttuja, jotka hokee koko ajan että aikoo olla kotona kunnes lapset aloittavat koulunsa. Lapset saavat näin onnellisen ja turvallisen lapsuuden.

Sit kattoo näitä lapsia, niin ne ovat useammin epäsosiaalisisempia, kehittymättömämpiä niin motorisesti kuin puhetaidoissa kuin muut lapset.

Hirveää on vielä se, että minä työssä käyvänä harrastan 1krt viikossa tennistä kaverini kanssa.

Sekin on poissa meidän lasten onnesta ja turvallisuudesta. AARG!

Tosin nämä äidit joutuvat selittelee koko ajan kun eivät ole ehtineet hiihtämään, askartelemaan tai leipomaan yms. lastensa kanssa toisin kuin minä! Mulla riittää energiaa lapsilleni toisella lailla kuin näillä kotiäideillä. Ja tämä johtunee juuri siitä että saan tehdä mielenkiintoista työtä ja saan arvostusta sitä kautta. Siten jaksan jakaa sitä myös lapsilleni.

Tiedän että ei saa yleistää, mutta niin nämä tutut kotiäiditkin tekevät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kostuiko pimppisi tätä kirjoittaessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi