Onko Muhiksen muistoksi tehty jo kynttilä-sivua?
Kommentit (28)
Siunattu 23.1.2011 Tampereen moskeijassa.
*sytyttää kynttilän*
"Muhiksen muistoa kunnioittaen.
Siunaustilaisuus Tampereen moskeijassa 23.1.2011"
Ei tullut ainakaan vielä näkyville :(
niin johan oot...
Laita ennemmin sille uhrille.
"Muhiksen muistoa kunnioittaen.
Siunaustilaisuus Tampereen moskeijassa 23.1.2011"
Ei tullut ainakaan vielä näkyville :(
Ilmoitus on lähetetty ylläpidolle
Onko se jokin muslimien pedofiliasivusto vai eläirääkkäykseen vai insestiin keskittynyt sivusto?
Googlaa. Se on tamperelaisen idiootin ja pelokkaan muslimeja vihaavan "toisinajattelijan" (ja Jussi Hallisahon tyypillsen kaverin) blogi, josta monta kopiota eri nettiosoitevesioilla. Lehto, joka esiintyy myös "Karjalan palauttajana" on saanut useita tuomioita kunnianloukkauksesta (kuvasi mm. presidenttimme mamupatjana) ja kun sai myös turpaansa (itse haastettuaan) parilta maahanmuuttajalta, valitti kuin pikkuneiti oikeuteen.
Ei kiinnosta moiset sivut ja näemmä sinullakin on väkivallan ihannointi veressä eli taidat olla ihan aito ja original muslimipatja myös itse? Minulle riitti kun eilen näin tuon murhiksen rienaussivut, siinä oli törkeyttä riittämiin tälle vuodelle, joten ei muiden sivut enää kiinnosta. Kiitos kuitenkin vinkistä ja koitta pitää itsesi hengissä, sillä ei se insestillä maailmaan saatettu pedofiili siinä vieressäsi mikään järjen jättiläinen ole.
Ei ole vaikeuksia pitää itseäni hengissä:)
Joka tappoi tyttöystävänsä ja sitten hukuttautui. Niin turhaa, niin mieletöntä. En sytyttäisi mitään kynttilöitä moiselle.
Mielestäni on lapsellista provamista ja rienaamista käydä sytyttämässä murhaajile kynttilöitä, sama kun olisi jammusedän muistolle sytyttänyt kynttilän. Ilmoitin tuonne kynttiläsivustolle, että poistavat moisen.
Mielestäni on lapsellista provamista ja rienaamista käydä sytyttämässä murhaajile kynttilöitä, sama kun olisi jammusedän muistolle sytyttänyt kynttilän. Ilmoitin tuonne kynttiläsivustolle, että poistavat moisen.
tämähän on kuin Romeo Montaguen ja Julia Capulet'n tarina, nuori, pettynyt rakkaus
kyllä sillä pojallakin on äiti ja isä ja sisaruksia yms sukulaisia ja ystäviä. Tottakai he surevat rakasta lastaan, veljeään, ystäväänsä. Vaikkakin hän päätyi noin kamalaan tekoon ei läheisten rakkaus siihen lopu. Ei äiti unohda lastaan vaikka mitä tapahtuisi. Tottakai tuo teko on täysin tuomittava, mutta läheisten tunteet huomioon.
On pojankin läheisillään täysi oikeus surra omaa rakastaan, kaipaus ja suru heilläkin on. Suuren menetyksen hekin ovat kokeneet.
Todella kamala tapahtumasarja, jonka vuoksi kaksi elämää päättyi aivan liian varhain:( Toivottavasti täsät ottavat muut nuoret oppia, ettei kenellekään enää tapahtuisi tällaista:(
Mitä provoilu-kynttilöitä en toivoisi kenenkään mihinkään sytyttävän..
Hei,
olen Sytytä kynttilä -sivun omistaja ja ylläpitäjä. Poistin tässä ketjussa mainitun kynttilän, mutta ainoastaan siitä syystä, etten halua kynttiläsivulle mitään taistelua. Tällaisesta on kokemuksia jo aiemmin.
Itse kynttilä oli sisällöltään OK. Myös murhaajalle saa sytyttää kynttilän ja myös heillä on omaisia, jotka surevat ja kaipaavat heitä. Itse kynttilän tekstissä ei ollut mitään kommenttia tämän ihmisen tekojen puolesta tai uhria vastaan tai mitään muutakaan.
Minä en kyllä täysin ymmärrä sitä, miksi uhrin puolella olevien ihmisten on niin vaikea hyväksyä murhaajan muistolle sytytettyä kynttilää, vaikka kyttilässä ei sanallakaan puolustella hänen tekojaan.
Miksi uhria tuntematon ihminen saa muistella uhria, mutta tekijää tuntematon ei tekijää? Voin melkoisella varmuudella väittää, että tuollaisen teon tehneellä ei ole ollut kovinkaan onnellinen elämä. Ja tämä ei MITENKÄÄN puolustele hänen tekoaan. Kynttilöitä sytytetään ihmisille, ei heidän teoilleen.
Ihmeellisesti jotkut ihme huhut siirtyy faktoina eteenpäin..
Pojan tuttava hakkuin Facebook-sivuillaan jotakuta hänelle negatiivista viestiä laittanutta henkilöä/naista huoraksi ei tätä uhriksi joutunutta tyttöä!! Miten joka asia voidaan kääntää päin mäntyä...
haukkua jotain rasistista naaman aukojaa huoraksi, kuin haukkua huoraksi viatonta uhria! Niin täällä joku näytti sanovan.
Toki tuokaan ei ole kohteliasta käytöstä, mutta ärsyynnyksen ja siitä johtuvan suuttumuksen purkauksena jotenkin tuon nimittelyn voi käsittää.
Mutta että joku kehtaa väittää että uhria nimiteltiin, niin on jo niin paksua bullshittiä ettei tosikaan! Niin näitä juttuja väännellään..
haukkua jotain rasistista naaman aukojaa huoraksi, kuin haukkua huoraksi viatonta uhria! Niin täällä joku näytti sanovan.
Toki tuokaan ei ole kohteliasta käytöstä, mutta ärsyynnyksen ja siitä johtuvan suuttumuksen purkauksena jotenkin tuon nimittelyn voi käsittää.
Mutta että joku kehtaa väittää että uhria nimiteltiin, niin on jo niin paksua bullshittiä ettei tosikaan! Niin näitä juttuja väännellään..
Tälläisiä vastauksia sieltä tuli, ei mielestäni kovinkaan kunnioittavaan sävyyn tästä tapetusta tytöstä puhuta:
"Renita Amin 23. tammikuuta kello 2:43 Ilmianna
pidää nyt vittu pääs kiinni ottaa ensin asiasta selvää ja sitten tule puhu vaikka päin naama!! asiasta ei ole tiedo miten on käynyt lehti taas jälleen suurentelee asiaa kun on kyse ulkomaalaisesta!!! ja sen tyttöystävähän oli otamassa tämän pojan uskontoa niin mietipäs asiaa toisen suuntaan!!! voi olla hyvin mahdollista että tyttön omaiset on itse tämän tehnyt tästä asiasta koska tyttön perhehän ei tykkänyt että se mene pojan kanssa naimisiin ja ottaa tämän uskonton joten painu sinä vittun mistä ikinä oletkin tullut!!! "
Ja lisää tuppaa :mrgreen:
"Renita Amin 23. tammikuuta kello 2:54 Ilmianna
tule sanomaan toi asiaa päin naama äläkää vittu ole noin raukkamainen että sulla ois vaan puhetta vittun äides pillun näkönen!!! jos haluat niin voidaan naamakain tavata ja selvittää tämä asiaa!! viatton 17v tyttönen halus nussia sitä niin miks se ois sitt sen vuoks kuollut vai vittuttako kun ulkomaalainen on suomalaisen päätä kääntänyt rakkaudella. mä olen ihan sinunlaisia vartteen täällä ja siks en oikeen haluakan lähteä takaisin päin koska haluan vähää sun tyypiselle vittuillaa ja nussia ja syödä sun rahoilla vituttako?? "
Siunattu 23.2.2011 Tampereen moskeijassa.
*sytyttää kynttilän*