Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raha ja asumisongelmia

Kommentit (1)

1/1 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi keskustelija täällä palstalla!

Tuosta vuokrasta: toimeentulotuki tosiaan ei ota huomioon kuin niin sanotun kohtuuvuokran. Onpa ikävää, että jouduitte pakkoraossa ottamaan noin kalliin asunnon! Minun kokemukseni mukaan tuo on todella yläkanttiin hinta noin pienestä asunnosta.

Kuitenkin toimeentulotuki on tilannekohtaista, ja väliaikaista toimeentulotukea voi joissain tapauksissa saada tilanteesta selviämiseen, jos tulevaisuudessa häämöttää mahdollisuus parempaan, tätä kutsutaan ehkäiseväksi toimeentulotueksi.

Suosittelen, että luet tästä linkistä toimeentulotuen saannin ehdot, ja tee oman kuntasi ja alueesi sos.toimeen hakemus mahdollisimman pian

http://www.stm.fi/toimeentulo/tuet_ja_etuudet/toimeentulotuki

Jos saat töitä mistä tahansa, on kunnalla tietenkin velvollisuus järjestää lapsellesi hoitopaikka. Oletko käynyt työkkärissä itse juttelemassa omista mahdollisuuksistasi?

Koetan rohkaista sinua olemaan itse aktiivinen työpaikan etsinnässä. Kaikki työpaikat eivät tule mol.sivuille. Joskus vaikkapa marketien ilmoitustauluilla on lyhytaikaisten, pian alkavien sijaisuuksien ilmoituksia.

Toivottavasti työtilanteet pian ratkeavat

t diakoni Meiju

Tikkurilan seurakunta

Vantaan seurakunnat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla