Voiko sosionomi ansaita 3000e/kk? Missä?
Kommentit (10)
Ettei se 3000 ihan mahdoton ole. Eli voi jollain ollakin.
ja jossakin yksityisen sektorin hommissa. Peruspalkka taitaa olla 2000-2200 e/kk, mutta jos opiskelee ylemmän amk-tutkinnon, voi palkka olla tuon 3000 e/kk.
Mulla on sosionomina palkka 2700 e.
Ei nyt tartte työpaikkaa kertoa, mutta oletko yksityisellä vai kunnallisella, onko sulla joku asiantuntija-asema vai mistä palkan suuruus?
tunnen muutamia ainakin. Esimiesasemassa jos ovat ja pitkä työkokemus. Voi olla vaikka "vanhalla" sos.ohjaajalla tuollainen palkka, jos tekee em. työtä.
Mulla julkisella sektorilla palkka 3600 e/kk eikä ylempää AMK-tutkintoa.
tunnen muutamia ainakin. Esimiesasemassa jos ovat ja pitkä työkokemus. Voi olla vaikka "vanhalla" sos.ohjaajalla tuollainen palkka, jos tekee em. työtä.
täytynee olla jotain lisäkoulutusta, jos olisi vakituinen esimies, vt:nä voi olla ilmankin.
täytynee olla jotain lisäkoulutusta, jos olisi vakituinen esimies, vt:nä voi olla ilmankin.
ettei voi olla vakituinen esimies. Moni sosionomi toimii esimiehenä.
Itse kunnallisella (keskisuuri kunta) ja palkka tällä hetkellä n. 2500. Ja alalla olen ollut valmistumisen jälkeen n. 1,5 v. Eli luulisin ainakin nelikymppisenä tuon verran tienaavani, jos tänne jään:) Eihän se paljoa, mutta tulee toimeen, kun ei stadissa asu.
ettei voi olla vakituinen esimies. Moni sosionomi toimii esimiehenä.
Sanoinkin, että sosiaaliohjaaja, vaikka onhan niitäkin, mutta tuskin uusiin avoimiin virkoihin tulee kelpoisuusvaatimukseksi opistoasteen koulutus.
millaisella tehtävänimikkeellä toimitte te joilla palkka lähellä 3000 euroa tai sen yli?
ja jossakin yksityisen sektorin hommissa. Peruspalkka taitaa olla 2000-2200 e/kk, mutta jos opiskelee ylemmän amk-tutkinnon, voi palkka olla tuon 3000 e/kk.