Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

migreenistä kysymys

Vierailija
22.01.2011 |

mulla oli päivällä migreenikohtaus.Aamulla oli näköhäiriöitä mutta ei auraa joten en oikein tajunnut että ennakoi migreeniä. En siis ottanu särkylääkettä niin sain sit myös päänsäryn. Yleensä otan lääkettä ja menee sillä ohi,tai ainakin lievemmin.

Kohtauskin meni sit lopulta aika äkkiä. Ja nyt tekis niin mieli lasillista punkkua.. onko ihan hölmöä ottaa kun punaviinihän on yks joka voi ton laukasta. Ihmettelen miten voi ees mieli tehä kun päivällä oli kuiteskin toi päänsärkykin. No en nyt ota kuitenkaan mut ijhan mielenkiinnosta kyselen et oiskohan siitä jotain haittaa jos ottais..? Laukasisko kohtauksen uuelleen? Suklaata tässä mutustan ja sehän myös yks joka voi herkistää kohtaukselle. Ihme mieliteot mulla:) Ja joku varmaan sanoo ettei mulla oo migreeniä jos noin mietin niin sanon että mulla on ihan takuuvarma migreeni,ollu jo parikymppisestä. Kohtauksien tiheys ja kovuus vaihtelee. Raskauksien aikaan ei lainkaan mutta imetys aina saanut aikaan useinkin. Vanhemmiten oon enempi välttynyt pahoilta päänsäryiltä mutta aura tulee jokatapauksessa ja jos otan lääkkeen heti ei kipu tule niin päälle kun tänään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi