Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin antamista lahjoista

Vierailija
22.01.2011 |

Siis ihan aluksi: mulla on ihana anoppi. Varmaan eniten siksi, että asumme eri maissa ;) , mutta kyllä muutenkin. Hän ei ole koskaan tuppautunut elämäämme tai muutenkaan ollut stereotypioiden tyypillinen anoppi.

Mutta silti - tai siksi - mua harmittaa suunnattomasti hänen antamansa lahjat. Hän ostelee mulle aina valtavat määrät vaatteita ja (rihkama)koruja. Koruja en käytä ja hänen ostamansa vaatteet eivät juuri koskaan sovi päälleni. Tai jos istuvat, ovat ne muuten vain mielestäni rumia.

Olen kamala ihminen! Olen yrittänyt miehelle sanoa, että voisi ehdottaa appivanhemmille, ettemme hankkisi aikuisten kesken lahjoja. Ei mene perille. Itse en oikein uskalla ruveta asiaa ottamaan esille, sillä yhteinen kielemme anopin kanssa on mieheni äidinkieli, jota osaan kehnonlaisesti. Mutta mitä ihmettä teen kaikilla niillä epämieluisilla vaatteilla? Tuntuu pahalta nakata niitä kirpputorille, kun niihin on lahjan antaja upottanut vähiä rahojaan. Vielä pahemmalta tuntuu käyttää noita vaatteita, koska niissä oloni on huono. Säilytystilaa ei ole tärkeillekään tavaroille tarpeeksi, joten en viitsisi montaa pahvilaatikollista käyttämättömiä lahjojakaan säilöä. Voi kunpa nuokin rahat säästettäisiin vaikkapa lentolippuihin, jotta appivanhemmat pääsisivät useammin vierailulle tänne!

Mitä tekisit sijassani? Mua oikeasti harmittaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina yritän esittää ilahtunutta, vaikka mielessä pyöriikin, minne ne lahjat säilöisin. Siksi tämä juuri onkin niin hankala asia, kun en haluaisi loukata anoppia. Enkä haluaisi hänen käyttävän pieniä rahojaan noihin hutilahjoihin... AP

Vierailija
2/2 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, etteivät osu yksiin sinun mieltymystesi kanssa. Tarkoituksena varmaankin on ainoastaan ilahduttaa sinua...

Itselläni myös ulkomaalainen anoppi, joka lahjoo kaikkia muita perheenjäseniään, mukaanlukien muut miniät ja vävyt. Minut jotenkin onnistuu aina skippaamaan. Onnittelut, että sinulla on toisenlainen anoppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän