Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nopeesti apua joku tietokoneista ymmärtävä
22.01.2011 |
mistä ihmeestä löydän tietokoneen roskakorin jos sitä ei ole työpöydällä?
Kommentit (5)
ctrl + e
Sieltä löytyy kaikki.
WIN + e
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kirjoita siihen roskakori (jos suom.kiel.windows) saat listan esiin, josta voin ruksata mitä näytetään työpöydällä jne.
kirjoita siihen roskakori (jos suom.kiel.windows) saat listan esiin, josta voin ruksata mitä näytetään työpöydällä jne.
Alue: Aihe vapaa
Sieltä löytyy kaikki.