Minkä ikäiseksi arvioit eläväsi?
Kommentit (20)
En arvioi mitään ikää. Suvussa eletty vanhaksi ja kuoltu myös nuorena, otan sen mitä annetaan.
Mummu eli varsin huonoilla elämöntavoilla 94v. Kaikki jotka ei ole itse päättäneet päiviään on olleet pitkäikäisiä. En ole itsetuhoinen ja elän melko terveellisesti, joten arvataan 95v.
Olen nyt 55-vuotias ja uskon eläväni 80-vuotiaaksi.
Olen 53 ja maksimini on 65 tai lähden omatoimisesti. Ihan tarpeeksi on ollut kärsimystä tässäkin, mitään vanhuuden kitumisia en aio katsella/kokea.
398v, teen Metukkasalamit ja kirjoitetaan pyhissä saduissa, kuinka vanhaksi elin orjallisen uskollisena tieteelle.
Elän 75-vuotiaaksi. En halua vanhemmaksi.
102-110v. Mutta nykyään suht tervekin voi siirtyä unen aikana toiselle puolelle, sitä "nuorempana".
Yli 100 vuotta, tosin varmaan aika vähän yli. Odotan eläkepäiviä, jolloin tämä h*lvetillinen työ-/rahastressi on muisto vaan.
Tavoite eläke ikä on 69, niin veikaisin että 68vuotta
Mummuni oli ylipainoinen sohvaperuna, mutta eli silti 88-vuotiaaksi. Eli jos hyvin käy niin elän yli kasikymppiseksi. Silti voi toki näillä elintavoilla käydä toisinkin. Isäni on nyt 76v. joka on elänyt samalla tavalla.
75v.
En usko kuolevani vanhuuteen vaan johonkin sähläyksestäni aiheutuneeseen onnettomuuteen, esim. kaadun liukkaalla ja pääni halkeaa.
Mieheni elää luultavasti kauemmin, tätä ainakin toivon, en pärjää ilman häntä.
N40
Pitkäikäistä suvusta joten ainakin vähintään 80 vuotiaaksi. Mummi kuoli vasta 97v
Lääkärin tutkimustulosten ja sukurasitteen, pitkäikäisyyden, perusteella noin 115-vuotiaaksi.
Just minuutti sitten mietin elämää. Et niin monet kivat jutut mitä joskus odotettiin kovasti on enää vain muistoja. Ja mitä nyt odotetaan ni jos ollaan onnekkaita, niin eletään ne mutta sitten niistäkin tulee vain muistoja. Jotenkin surettaa vaikka sehän on parasta jos on saanut tehdä elämässä niitä asioita mitä on mukava muistella.
P.s. selkeä pms-oire ku alkaa miettiä syntyjä syviä 😬
Olen 76v. Voin elää vaikka kuinka iäkkääksi tai sitten kuolema korjaa milloin vain. Olen sujut suhteessa Jeesukseen ja se on tärkeintä. Kaikki muu on katoavaista eikä mitään voi ottaa mukaan kuolemansa yhteydessä.
Olen elänyt jo yli......