Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuin ois jyrän alle jää taas

Vierailija
22.01.2011 |

Lämimistä, iskuja, potkuja, käsien vääntämistä, niitä oli taas tarjolla kun avopuoliso joi. Ne puheet myös, miten ne voivatkin olla niin oksettavia. Raha, muitten ihmisten haukkimiset niistä jankuttaa aina. Kuka on päällikkö, kuka on johtataja, sormi nousee ylös, hän on ykkönen.

Miten voi ihminen välilllä napsahtaa juotuaan ja olla niin eri ihminen.. Miten sitä itse voi olla niin heikko ettei uskalla puhua asiasta muille, saati sitten soittaa poliiseja paikalle. Kuitenkin läimimistä voi tapahtua tuntejakin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin palvelevaan puhelimeen. voit myös käydä lääkärissä ja poliisilla, jossa pahoinpitelyn jäljet kuvataan. sun ei vielä tarvi nostaa syytettä tms.

kuulostaa siltä, että joku pomottaa sun miestäsi töissä ja heikkona ihmisenä sitten pomottaa sinua. se on väärin, rikollista ja pahaa.

sinuna lähtisin vaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähe noin sairaasta suhteesta!

edes känni ei ole syy väkivallalle!

Vierailija
4/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pysytkö lytyssä vai oletko armollinen itsellesi ja teet jotain tilanteelle. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, sillä itse alkoholistiperheessä eläneenä olen äidilleni kaikkein kiitollisin siitä, että löysi uskallusta ja voimaa lähteä meidän lasten kanssa.

Miehesi kuulostaa todella sairaalta ja avun tarpeessa olevalta. Sinä olet jäänyt yksin kaiken keskelle ja olet myöskin murtunut, eikä ihme. Koita ihan ensiksi saada puhelimeen joku, joka osaa sinua tukea ja auttaa eteenpäin. Ota yhteyttä vaikka tänne ja kerro tarinasi: https://www.naistenlinja.fi/fi/julkinen/miten+voimme+auttaa/

Vierailija
5/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies töissä käy, kun ei näe tarvetta siihen. Laskuja hällä rästissä ja muita maksuja niin ei sitä turhaan nyt nousta aamulla kun ei jäis käteen mitään, sanoo mies. Lapsia on mulla ja yhteinenkin lapsi löytyy! Voi luoja kun alkoholismi ei ole mulle ollut tuttu ja millasen elämän olenkaan nyt saanut aikaan lapsilleni.

Selvänä ihana ihminen. Onneksi ei juo joka pv, jos näin tyhmästi voi sanoo, mut kun juo niin laatikollinen menee..

Vierailija
6/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä sivussa pelastaa myös itsesi. Muista, että ilman kunnollista tukea et todellakaan pääse jaloillesi heti, vaikka muuttaisit lasten kanssa heti huomenna pois. Olet aivan veitsenterällä: se voi olla se seuraava ryyppykerta, kun sinulta lähtee henki pois, vahingossa tai tahallaan.

Lapsilla on oikeus päihteettömään arkeen. Piste.

Vierailija
7/7 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi sä kattelet tollasta ketaletta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan