Viimeisestä raskaudestani jäi toiseen jalkaan todella ruma suonikohju.
Nyt on lapsiluku täynnä ja pohdin, että millä ilveellä saisin tuon kintun ihmismäiseen kuntoon. En voi shortseja kesällä käyttää...:(
Kommentit (6)
Mulla oli myös,mutta hoidatin sen päiviltä,voin käyttää hameita ja muuta pientä.
ja lapsiin en nyt osaa sanoa mitään.Ikää vasta 35v.
Kuinka hoidatit sen ja kuinka kalliiksi se tuli?
vatsoja,sittenhän niitä raskausarpia juuri tulee jos maha venyy järkyttävän kokoiseksi,ymmärsin että sekin johtuu lapsiveden määrästä ja esim joidenkin vatsa on jo niin iso neljännellä kuukaudella että näyttää kuin olisi jo h-hetki.
Mä olen sellainen mallin näköinen eli tosi nätti ja kukoistava kuten nuo Claudia Shifferit sun muut,liekö sitä saksalaista sukuperää paljonkin minussa=))
Olisiko aiheeseen liittyviä kokemuksia?
suonikohjujen vaahtoruiskutushoitoja. Itse harkitsin sitä, ja kävin jopa toimenpiteen vaativassa verisuonien uä-kuvauksessa. Jo kuvaus maksoi useamman satasen. Itse toimenpide maksaa suonikohjun laajuudesta riippuen myöskin muutaman satasen.
Julkiselle puolelle ei kosmeettisten suonikohjujen hoitoon pääse ainakaan kovin helposti.
kuin lääkäri. Tai hyväksyntä. Mullakin on kiemurainen suoni pullistunut raskauksissa, nyt vielä palautunut kahdesta raskaudesta aika hyvin, mutta näkyy se silti. Kestän sen kuitenkin, kun ei mun tartte missein ollakaan. Mahakin on arvilla, mut olkoot! KEhtaan hyvin pitää bikineitä silti. :D