Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä muu kuin lääkkeet auttavat masennukseen?

Vierailija
21.10.2005 |

Lopetin kesällä masennuslääkkeet (Zoloft) ja kun siitä myrkystä pääsin eroon, ei tee mieli enää aloittaa uudelleen! Siis nyt taas mieli tuntuu aika apealta ja mietin, että lääkkeitä en halua mielelläni aloittaa. Kaikista tulee voimakkaita sivuvaikutuksia (oon kokeillut jo 7 lääkettä).

Aloitin viime viikolla kirkasvalohoidon mutta en osaa vielä sanoa onko siitä hyötyä. Netistä luin, että kalaöljyillä ja niiden puutoksella on yhteyttä masennukseen. Vitamiinejakin voisi kokeilla eikä liikuntakaan olisi pahasta...

Siis kertokaa masennuksesta selvinneet, miten pärjäätte ilman lääkkeitä? Mitkä asiat pitävät masennusta loitolla?

Lääkkeet on toisaalta helppo valinta, mutta ketkä olette niitä syöneet, tiedätte että sivuvaikutuksia voi olla paljon!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on vaikutusta ja vähentävät monilta masentuneisuutta. Itse olen alkanut käyttää E-EPAA noin kuukausi sitten ja odottelen, milloin vaikutus näkyy. Venäjänjuurta on esim. Celestial Seasonings -teessä Tension Reliever (tai nimi oli sinne päin). Ajattelin kokeilla sitä.

Vierailija
22/22 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ovatkin sitten tosin olleet todella hyvät. Lisäksi auttoi liikunta, kahvista ja tupakasta luopuminen (ehdotonta jos haluaa masennuksesta eroon). Olen tyytyväinen että vaihdoin SSRI-lääkkeet E-EPA:n, koska lääkekäytön aikana persoona valitettavasti pakostikin muuttuu enemmän tai vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla