Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaaladieetin läpi vieneitä?

Vierailija
21.01.2011 |

Moniko on saanu vietyä ko. dieetin loppuun asti? Paljon lähti kiloja/senttejä?

Millaset fiilikset jäi dieetistä?

http://www.kauneusjaterveys.fi/node/10810

Ihan hullu dieetti, mutta piti ihan vasiten kokeilla. ;) Nyt viides päivä menossa ja ihan hyvät fiilikset. Nälkähän se kyllä on suurimman osan ajasta, varsinkin aamut tehny tiukkaan ku lounaan pääsen syömään vasta 6h päästä.

Joitaki ruoka-aineita oon kyllä vaihtanu "mieleisemmäksi" kuten pinaatin kurkkuun tmv. Ja tänään vaihdoin 5. ja 6. pvän toisin päin. Näistä muutoksista huolimatta on lähteny 1,9kg. Ma aamuna paino 61,8kg, tänään 59,9kg. Pituutta 163cm eli ei paljoa ees ole tarvis pudottaa.

Tästä on hyvä taas sitten jatkaa vhh:sta. =)Saa vähän buustia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin juuri ystävältäni että 5 kiloa lähtenyt vaikka ei vielä ihan 2 viikkoa kasassa. Itse aloitan viikon 8 lauantaina tai sunnuntaina. Jännä kokeilla. Nopeasti vain painoa alas ja sitten jatketaan VHH:lla. Tavoite 55 kg. Onko mukaan lähtijöitä? T: 165/63

Aloitin tänään! Aamupala kahvi sokeripalalla ja lounas 2 kananmunaa+tomaatti+kokonainen kurkku nielty. Olen aivan samankokoinen kuin sinä 165/63 (tosin tänä aamuna suolaisen iltamätön jäljiltä 63,9!, sormetkin olivat kuin tukit) ja tavoite tuo 55 (voin tyytyä 56-57 jos pakko:)). Oletko jo huomenna aloittamassa? T: toinen 165/63

Vierailija
2/5 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kiloa lähtee (nestettä) ja takaisin tulee, kun homman lopettaa. On vain ollut sellainen "pikasiloitus" ennen jotain juhlia vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen työkaverin mieskin oli.. Kimppakivaa. =0) Kaksi jaksoa n. viikon tauolla meni ja yhteensä putosi 11kg. Todellakin toimi! Mutta eihän se pysyvä olotila ollut, mutta voisin kuvitella käyttäväni vieläkin, jos olis vaikka pakko mahtua johonkin naftiin asuun tiettynä päivänä.. Kuitenkin siinä sai syödä oikeaa ruokaa,vaikkakin vähän vrt. Nutrit..

Vierailija
4/5 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7kg lähti ja pois on pysyny nyt muutaman kuukauden dieetin jälkeenki. Mie tykkäsin! Paras kuuri millä ikinä oon ollu. Ei ollu yhtään nälkä ja tulostaki tuli. Oli oikeesti vielä hoikempi olo ku lähteneet kilot antaa ymmärtää. Lähti turvotus ja mahavaivat kerrasta. Suunnitelmissa ottaa pian uusiksi.

Vierailija
5/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin juuri ystävältäni että 5 kiloa lähtenyt vaikka ei vielä ihan 2 viikkoa kasassa. Itse aloitan viikon 8 lauantaina tai sunnuntaina. Jännä kokeilla. Nopeasti vain painoa alas ja sitten jatketaan VHH:lla. Tavoite 55 kg. Onko mukaan lähtijöitä? T: 165/63

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi