Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alentua moiseen?

Vierailija
21.01.2011 |

Mikä "hitti" nuorien äitien haukkumisesta netissä on tullut?

Mm. näillä sivustoilla haukutaan ja arvostellaan esim nuorten äitien blogeja yms. elämän tapoja!

Ite he elämänsä elävät, ja ovat päättäneet pitää pienen ihanan ihmeensä ja päättäneet selviytyä siitä kunnialla.

Te äidit/kävijät jotka olette tätä kyseistä asiaa harrastaneet, saisitte hävetä silmänne päästä!

Ei ole teidän päätettävissä miten kukin elää ja haluaa elämästään kertoa. Ja varsinkaan teillä ei ole oikeutta arvostella heitä! Miettikäähän vaikka omaa elämäänne, onko se muka jotenkin parempi??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "hitti" nuorien äitien haukkumisesta netissä on tullut?

Mm. näillä sivustoilla haukutaan ja arvostellaan esim nuorten äitien blogeja yms. elämän tapoja!

Ite he elämänsä elävät, ja ovat päättäneet pitää pienen ihanan ihmeensä ja päättäneet selviytyä siitä kunnialla.

Te äidit/kävijät jotka olette tätä kyseistä asiaa harrastaneet, saisitte hävetä silmänne päästä!

Mikäköhän siinä on että pitää haukkua toisia?

Vierailija
2/2 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiaa puhut. Mitä se kenellekään kuuluu missä iässä ne lapset tekee jos jaksaa ja pystyy ne hoitamaan ja kasvattamaan. Vaikka itse aloitin aika myöhään (28v. eka ja 42v. kolmas) niin en näe mitään syytä miksi nuori äiti olis jotenkin huonompi vain siksi että on nuori. Nuorenahan sitä jaksaa ja ehtii vielä vaikka mitä kun lapset kasvaa; opiskella, luoda uraa jne. Ja kun lapset muuttavat kotoa niin on yhä "nuori" ja koko elämä edessä. Mä luulen että ne rutisijat on niin hemmetin kateellisia kun ovat jumissa tylsän ukkonsa ja kilojensa kanssa ja kun kakarat saa lopulta maailmalle niin on jo niin vanha ja rupu että uutta miestäkään ei saa vaikka haluais eikä tiedä mitä elämällään enää tekis. Iloisia aikoja sulle ja muillekin nuorille äideille! Terkuin onnellinen ja ikinuori "vanha" äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla