järkyttävin teiniäiti blogi jonks tiedät
Kommentit (4)
..Ja taasko alkaa "teiniäitien" blogien ruotiminen? Jättäisitte nyt jo aiheen, ei tarvitsisi provosoida ketään tälläiseen keskustelupaltojen ja blogien väliseen sanasotaan..
- Sini
ne ns. teiniäidit käydä itse tänne näitä aloituksia laittamassa, että saavat sitten omassa pienessä maailmassaan ruotia sitten meitä vanhoja pieruja :D
Luin eilen parista blogista av-mammojen ruotimista ja huomasin, että kyllä sitä oikeasti ihminen on vielä aika lapsen kengissä tuossa vaiheessa. Sitä näkee maailman niin mustavalkoisena ja ne omat mielipiteet on ne ainoat oikeat. Kaikki otetaan henkilökohtaisesti ja kiukustutaan helposti.
En nyt ehkä osaa selittää tarkoin niitä ajatuksia, mitä ne jutut minussa herätti. Huomasin vaan, että niin sitä on itsekin ollut aika samanmoinen ajatusmaailmaltaan kymmenisen vuotta sitten. Mikä huima harppaus sitä on tapahtunutkaan elämän tuoman kokemuksen ja viisauden mukana. On minullakin vielä monellakin saralla kehitettävää. Mutta ehkä taas kun seuraavat kymmenen vuotta menee eteenpäin, olen pikkuisen kehittyneempi taas joissain asioissa.
Elämä on jatkuva oppimisen paikka, ikä tuo oikeasti mukanaan paljonkin viisautta. Sitä ei vaan osaa siinä teini-iässä vielä ajatella. Silloin on niin vakuuttunut omasta erinomaisuudestaan, omasta tieto-taidostaan. Mielipiteet on vahvat ja joustamattomat jne... :)
Kaikkea hyvää teiniäideille. En epäile heidän lastenkasvatustaitojaan. Itsekin olen esikoiseni hyvin, hyvin nuorena saanut. Mutta maailma ei vaan heillekään varmasti niin mustavalkoisena näyttäydy kun kypsyvät hieman lisää :)
http://nastysi.blogspot.com/