Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenon jälkeen uuteen yritykseen **** K E V Ä T 2 0 1 1 ****

21.01.2011 |

Keskenmenon/keskenmenojen jälkeen uuteen yritykseen lähtevien (tai muuten vaan vertaistukea haluavien ja tarvitsevien) ikioma ketju. Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat.

Simona (38v), kolmas toiveissa, km 2/10 rv8

Lakka (40v), Kymenlaakso, 7. toiveissa, km 01/10 rv11+

Santra27 (27v), esikoinen toiveissa, km 06/10 rv5

Cucciola (31v), Italia, esikoinen toiveissa, km 04/10 rv8

Nipa (30v), Pirkanmaa, esikoista yritetään, km 1/10 rv7

Pupuliini (28v), esikoinen toiveissa, km 10/09, kem. raskaus 6/10

Rentunruusu (38v), Kerava, toista toivottu, km 6/10 rv5+

Rupikonna (31v), Pk-seutu, neljäs toiveissa, km 07/10 rv6

Anir (34v), kolmas toiveissa, km 07/10 rv 11

Adalat, neljäs toiveissa, km 07/10

Aveena (26v), esikoinen toiveissa, km-epäily rv 6+, kohdun ulkoinen & keskeytys rv8+ 08/10

MyrskyMaija, kolmas toiveissa, km 09/09 rv 11

Nippe82, esikoinen toiveissa, km 08/10 rv 13

Zoey, esikoinen toiveissa, km 06/10 rv5+, km 08/10 rv7

Kristinamom83, toinen toiveissa, km 09/10 rv 9+1

Pyrrhyla (35 v); tyttö 05, neljä varhaista km 2006, poika 07, viisi varhaista km 2008-2009, anenkefalia 03/10, km vk 11+6 09/10

Lällykkä (33 v), toinen toiveissa, tuulimuna 05/10

Hillamarja, km 06/10

Koralli73(37v), Keski-Pohjanmaa, kolmas toiveissa, km 4/10 rv4+, km 5/10 rv4+, kemiallinen 7/10, km 9/10 rv5+

Wirmeli; keskenmenot 10/05, 08/06 ja 12/06

Kettuli, yksi km vko 5 ja kohdunulkoinen vk 8, molemmat tänä vuonna

Arktinen ampiainen (25 v.), Pohjois-Karjala, esikoinen toiveissa, km (tuulimuna) 05/10 todettu rv 10, km (tuulimuna) 10/10 todettu rv 9

JaSu84, km 10/10 rv 7+5

mimmu80, km 09/10, rv 8+

Noo, (25 v), km 7/10, rv 12

Taide80, km 10/10, rv 11+5

dansku-75, tuulimunaraskaus ,joka todettiin viikolla 11+5

sohappy Enimmainen raskaus oli 6/10 joka paattyi km rv 7

Mirabel (28v), Satakunta, kolmas toiveissa (miehelle olisi ensimmäinen), enkelityttö (rv 18+)12/08, km 06/09, km 06/10, km 10/10, km 11/10 (rv 6)

Ride86, km 09/10 rv 8

Tiny_Angel, kohtukuolema viikolla 34, 11/10

miina84, km 11/10

VadelmaMama, kolmas toiveissa, kaksi lasta 06 ja 08, kaksi km:a rv11 '09 ja rv11 '10

++ Uudelleen plussanneet:

Heath (30v), Helsinki, esikoinen toiveissa, km 6/10 rv6 (plussa 7/10)

Santsu75 (34v), Uusimaa, 5. toiveissa (ennestään 3 poikaa ja 1 tyttö), km 09 rv 17+ (sikiö menehtynyt rv 14), kohdunulkoinen -09, km 2010 rv 12 (plussa 7/10)

Mym-meli, toinen toiveissa, km 6/10 rv5+ (plussa 07/10)

Marja80 (30v), neljännestä haaveillaan, km 06/10 rv5+ (plussa 08/10)

Kengu75 (34v), kolmas toiveissa, km 06/10 (plussa 08/10)

Haizuli, toiveissa miehelle ensimmäinen, haizulille kolmas, km 02/10, km 05/10 (plussa 08/10)

tiuhtinen (26v), esikoinen toiveissa, km 5/10 rv5+ (plussa 9/10)

Igloo, kolmas toiveissa, km 05/10, km 07/10 (plussa 9/10)

Enkelimuruseni, lapsia on 6 + 1 enkelipoika joka syntyi kuolleena rv 20+6 06/10 (plussa 10/10)

Tuu-tikki esikoinen toiveissa km07/10 (plussa 11/10)

Haaveilija83, esikoinen toiveissa, km 5/10 rv8?, todettu rv10 (plussa 11/10)

Niiskurouva, esikoinen toiveissa (miehellä 3 edellisestä liitosta), km 04/10, (plussa 11/10)

Hilja82, toinen toiveissa, km 9/10 (rv 11+6), (plussa 12/10)

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Nirpille kuuluu? Olis kiva kuulla mikä meno, kun yhdessä odoteltiin...

Tällä piinapäivät dpo 8, vielä viikko niin testailen, jos ei menkat ehdi alkaa. Ei kyllä ole minkäänlaisia oloja suuntaan tai toiseen :)

Vierailija
2/156 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista täällä tosiaan on ollut pitkän aikaa... ei liene sitten kenelläkään mitään kerrottavaa tullut ;)

Ovis oli varmaan tuossa ma-ti, joten piinaviikot täälläkin edessä. Aika kuluu niin hitaasti. No nyt sain uuden ajan, tosin vasta huhtikuun puolivälin jälkeen sinne lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle... siis hetihän minä neuvolaan soitin, ettei ne clomit auttaneet ekassa kierrossa, että eikö sitä lapsettomuustutkimusten lähetettä vois jouduttaa... Ja sitten kyselin sitä seurantaultraa, mutta eipä täällä ole ketään kuka sitä voisi/osaisi tehdä. Eli jos nyt ei maailman suurinta ihmettä tapahdu ja tule plussaa, niin toivottavasti sekin asia sitten etenis eteenpäin. Tosin eihän lapsettomuustutkimuksiin varmaan pääse kun vasta syksyllä joka tapauksessa. Ei nyt kyllä tartteis noiden kamalien työstressien lisäksi tulla tästä lapsettomuudesta lisästressiä... Ovis ainakin hyödynnettiin jälleen, niin kuin joka kerta keskenmenon jälkeen...

Jännää miten sitä silloin kun jätettiin ehkäisy pois ajatteli, että ois kiva, jos lapsi syntyis alkuvuodesta, että vois sitä yritystä ajoittaa sellaiseen ajankohtaan... No nyt sitten kun on yritetty ja yritetty, niin alkaa olla sama syntyykö jouluna vai tammikuussa, kun vain syntyis jossakin kuussa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan Clomifenista ollut apua, ainakaan vielä. Vuoto alkoi ajallaan juuri silloin kuin olin sen otaksunutkin alkavat, mutta ihmetyttää vuodon vähäinen määrä. Aina ennen olen vaihtanut sidettä/tamponia muutamien tuntien välein, mutta nyt kolmena päivänä on mennyt yksi side per päivä. Ja öisin ei ole vuotanut yhtään. Mitä ihmettä tämä nyt on? Jostain juuri hiljattain luin, että runsaat menkat on ihan hyvä merkki, koska silloin munasolussa on paljon kapasiteettia. No nyt ei sitten ole. Tein jopa hätäpäissäni r-testin ennen kuin uskalsin aloittaa clomien napsimisen uudelleen, ja negaahan se tietty näytti. Ajoitus meillä oli kyllä kohdallaan, mutta jokin homma ei nyt toimi.

Voi kuinka toivon, että sulla Nippe onnaisi toi homma! Mä olen myös valmis jouluvauvaan, vaikka aiemmin ajattelin, etten haluaisi loppuvuoden lasta. Kunhan nyt joskus syntyis, ja mieluiten mahd. pian.

Vierailija
4/156 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. täällä kolmas clomifeniläinen tuli teitä katsomaan. Pahoittelut, ettei teilläkään ole clomit auttaneet, ei minullakaan.

Kaksi kiertoa niitä nyt syöty. Kävin ekassa kierrossa gynellä seurantaultrassa ja siellä oli kp 13 oikein hieno yksi folli, mitoiltaan 21,7. Olin niin varma, että clomit toimisivat, mutta...

Ja Simona: mulla tuli ihan sama ilmiö menkkojen suhteen: ne muuttuivat tosi niukiksi. Eli varmaan ne clomit sitten ohentavat limakalvoa niin kuin sanotaan (vaikka gyne mulle ultrassa sanoi, että limakalvo näytti hyvältä).

On tämä mysteeri. Mulle tehtiin hormonaalisia kokeita, kaikki kohdallaan. Mies kävi antamassa simppanäytteen, kaikki kunnossa ja oikein hyvät tulokset. Mutta vauvaa ei tule, km:sta nyt 14 kk:tta. Aika suossa tällä hetkellä kyllä rämpii tämän lapsettomuuden kanssa.

Parempia tuulia muille toivotellen,

Nipa

Vierailija
5/156 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin kohdanneille...näin alkaa lapsesta haaveilijoiden kirjeet;) Hassua, miten siitä onkin tullut vähän sama kun: mitä kuuluu? No täällä kp.31, odotetaan tätiä kp35-36, koska yritys meni niin täpärälle. En usko että ehdittiin tähän kiertoon. Ovis + tuli kp.21 ja oli viel kp.22 ja tänään tullut tuhrua päivällä kerran, sit ei mitään??? Jos menkat alkaa huomen, ni oviksesta on kyl tosi lyhyt aika tohon vuodon alkuun...katsotaan...

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
6/156 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näitä ajatuksiaan oikein muualla pysty vatvovaan, pitää teille valittaa :)

Mies oli eilen illalla saunaillassa. Kun tänään sieltä kotiutui, kyselin mitäs niille ukoille ja heidän perheilleen kuuluu. Varovasti sitten kyselin, onko kellekään vauvoja tulossa, kaikilla kun on se perinteinen 2 lasta... Ei kuulemma ole eikä kiinnosta enää vauvavaiheet. Tuntuu, että tuollasten illanviettojen jälkeen minunkin miehellä eikun vaan vahvistuu, että meille ei kolmatta tule :(

En tiedä uskaltaako tässä enää edes toivoa "vahinkoa", kun miehen ajatukset on tuollaset. En ole viitsinyt edes vatvoa asiaa ääneen viime aikoina, mies varmaan ajattelee, että se on luovuttanut.

Pitäisi keksiä uutta ajateltavaa, vaikeaa vaan on, kun kaksi vuotta olen vauvakuumetta potenut...

Jos en ole jo onnitellut, onnittelut raskautuneille!

Vierailija
7/156 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Anir, sulla on todella ahdistava tilanne! Tsemppiä jaksamiseen!! Toivotaan sitä onnellista vahinkoa kuitenkin:)

ON:huvikseni tänään testasin, vaikka menkkojen pitäs alkaa vasta ti-ke akselilla ja raskaustestiin tuli todella haalea haamu plussa??? Olo on kuitenkin sellanen et se oli varmaan virhe, eikä vahvistu siitä...mut on kyllä pakko testata ensviikon puolvälissä uudestaan. Ja kaikkia ajatuksiahan alko heti pyöriä päässä...Tää kierto meinaan meinas mennä miehen työmatkan takia ohi kokonaan ja tärppiä päästiin koittaa ovisplussasta seuraavan päivän yöllä 00.00 jälkeen??? Siksikin usko on aika hukassa ja yritän pitää malttia mukana ajatuksissani, mut jonnekkin oli pakko purkaa;)

Vierailija
8/156 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki oon käyny kattomassa vaan aina että täälähän on hiljasta.. Voishan sitä tietty itekki jotain kirjottaa :D

Mutta kun, ei ole mitään asiaa. Siis sellaista, joka tähän kunnolla liittyisi. Kauhea stressi kouluasioista täällä, tuntuu että hermot menee koko koulun kanssa kun on niin tylsiä kursseja ja paljon tehtävää!

Yritystä jatketaan meillä, juu-u, mutta melko rauhallisesti. Minkäänlaista tietoa ei ole kierrosta tällä hetkellä, kmstä nyt lähes tasan 2kk.

Yhdet menkat luulin jo "saaneeni" tässä pari viikkoa sitten, omituista tuhertamista oli kyllä, mutta ajattelin sen kuuluvan asiaan ja olin kipeäkin niin jos kroppakaan ei jaksanut toimia ihan täysillä. MUTTA. Nyt kahden viikon jälkeen taas tulee omituista tuherrusta!? Ei ole kunnon verta, vaan jotain sellaista sotkeutunutta valkkaria lähinnä, tai "vahnaa verta". Mitä on tämä? Onko minun kroppa nyt aivan sekaisin ja tulee kahdet tällaiset melkeinniinkumenkat vai mistä on kyse? Jos joku tietää tai on ollu samanlaista niin ois kiva jos auttaisitta :) Tosin, jos tämä vielä jatkuu viikonlopun yli niin soittelen tuonne neuvolaan.

Ja juu, olis todella kiva kommentoida muidenkin tekstejä, mutta hattarapää kun olen, niin en muista taas yhtään mitään viestejä kun tämä näyttää vain yhden tuossa ylhäällä. Onnea niille, joille on tullut yllättävä plussa ja voimia niille, kenelle täti on tullut kylään. Käskekää se tänne seuraavaksi niin, että minä huomaan sen kunnolla täällä käyneen, niin voin ajoittaa seuraavaa yritystäkin jonnekin :D Tässä olis ollut kohta yritysajat käsillä, mutta tulikin nämä toiset "menkat"..

mangollahan on kohta jänskät paikat, toivottavasti tärppäis :) ja muilla kans, nimiä en muista kun niin vähän olen täällä vasta ollut.

Vierailija
9/156 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide: Täällä pidetään peukkuja plussan vahvistumisesta!

Nipa ja Simona: Toinen clomi kierto menossa kp 20/24-32 (tää tod. näk. noin 27). Eli viikon päästä pitäs sitten menkat alkaa tai sitten ei. Menkat mulla muuttui entistä niukemmiksi kaavinnan jälkeen ja saattaa olla että öisin ei aina tule yhtään vuotoa. Ja tuntuu, että clomien myötä vuodon määrä on vielä hieman niukentunut. Tsemppiä molemmille yritykseen!

Viikon päästä ollaan lähdössä matkoille ja odottelen menkkojen alkavan lomaviikon alkuun. Siis alkavathan ne kuitenkin. Täällä mietitään matkalaukun sisältöä, bikinit, aurinkorasvaa, siteitä/tamponeja, raskaustestejä... tosin tuskimpa noille viimeisille löytyy käyttöä...

Vierailija
10/156 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva, kun meitä on kolme clomijännäilijää tällä erää. Hyvä kuulla, etten ole ainoa, jolla vuoto niukentunut clomien myötä.

Mites Taide, onko uutta tietoa? Peukut pystyyn myös Nipelle ja rentouttavaa lomaa! Eikö ois hienoa lomalla plussata?

Minä päätin lopettaa jossittelun elämässäni ja aloin toden teolla hakea töitä. Kotiäitiysurani loppuu kesällä ja sillä selvä. Sain kaksi hakemusta lähetettyä. Aiemmin mietin, etten kehtaa hakea vakituisia toimia, jos vaikka jäisin pian mammalomalle. No, enhän tiedä, vaikken enää koskaan saisi vauvaa. Toisaalta parhaassa tapauksessa vauva syntyisi joulukuussa, jolloin olisin vain muutaman kuukauden töissä.

Täällä ovis lähestyy, ehkäpä vknloppuna on taas toiminnan aika.

Vierailija
11/156 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simona: Tosiaan on mukava kun on useampi clomeilla jännittävä. Tosin taidan tämän kirveen jo heittää kaivoon, sillä jälleen kerran viikon kuluttua hymynaamasta tuli niitä menkkamaisia alavatsatuntemuksia, jotka tähän asti ovat aina johtaneet menkkoihin, joten taidan jättää matkalaukusta raskaustestit kotiin ;) Mutta toisaalta, oishan se aika piinaa olla ulkomailla tietämättä varmuudella onko onnistunut, jos menkat olisivat myöhässä... Onhan toki ulkomaillakin raskaustestejä, mutta ei taida olla suomeksi ;)

Niin minäkin päätin lopettaa jossittelun ja laskureilla ravaamisen aina menkkojen jälkeen, että jos nyt tästä kierrosta tärppäis, millon ois laskettuaika... Eli viime keväänä jätin työpaikkaa vaihtamatta, kun vauvasuunnitelmat tulivat kuvioihin. Ois siis kannattanut vaihtaa silloin... No helppo jälkikäteen sanoa, mutta nyt harkitsen sitten opiskelua. Kuitenkin vaikka kesken opintovapaan jos raskautuisin, joutuisi työnantaja maksamaan minulle n. 3 kk täyden palkan äippäloman alkuun ja sen jälkeiseen rahaan taitaa vaikuttaa pari vuotta vanhemmat tulot... Ja jos opinnot jäisivät kesken, niin sitten jäisivät, ei näitä vauvoja taida tulla ihan silloin kun itse haluaa ja toivoo...

Vierailija
12/156 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein toisen testin tänään aamulla ja kyllä se edelleen oli siellä se toinen viiva, ei tosin yhtä vahvana kuin kontrolliviiva, mut oli kuitenkin;) Ja vahvempi kuin se edellinen;) Ihanaa, mutta oon aika jalat maassa, viimeks kerroin äidilleni heti kun plussasin ja ostin netistä äippävaatteita viikolle 8. Nyt on sellanen olo et joku ottaa tän kuitenkin kohta pois, ni en kerro ees äitille, ennen ku on ainakin se 6-7 vko menossa...ei uskaltais ees neuvolaan soittaa...hmmm...ompas outo olotila! Ikään kui se sen takia keskeytyis jos soittaa neuvolaan tai kertoo jollekkin:) Kyllä ihmismieli on pöljä!!

Simona ja Nippe, mä harrastin tota samaa "töiden siirtoa" tossa edellisessä keskenmenneessä ja päätin sen jälkeen, et mitään en enää lapsiprojektin takia peru ennenkuin on ihan pakko tai niin suuri varmuus ettei sitä voi enää peitellä. Kaikkea voi tapahtua ja sit tas ei. Suurin varmuus saada vauva syliin asti olissaada samaan aikaan joku mahtava työtarjous tms. josta pitäis sit luopua;) Eiks kaikki tuu aina päällekkäin! Et hommatkaa vaa vaki duuneja ni oottee raskaana alta aikayksikön;)

Tsemppiä, -meille kaikille!

Nii ja LA olis mun laskujen mukaa 30.11;) Ei tätä tajua!!

Vierailija
13/156 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kohtalontoverit :)

Olen tässä jo jonkin aikaa ryhmää seurannut ja nyt ilolla tulisin matkaan.

Huhti, kp 10/31, Ikää 34, yk3, 1 marraskuinen kkm takana rv9

Taide80 taidettiin sun kanssa olla noissa toukokuisissa odottajissa? Olikohan näin, vai olenko tässä(kin) asiassa ihan sekaisin ;) Ihan mahtavaa että viivan tynkää jo siellä suunnalla piirtyy. Olisinpa minäkin kohta samalla maaliviivalla.

kaunista kevättä koko porukalle :)

Vierailija
14/156 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan virallisesti nyt kuulua tähän pinoon. olen juttujanne jo tuossa aiemmin vähän lueskellutkin. Mulla siis 3 raskautta takana ja eilen keskytyi neljäs :/ Ensimmäinen raskaus sujui loppuun asti hyvin josta lapsi (2005), toinen raskaus oli kohdunulkoinen ja kolmannesta syntyi terve lapsi (2006). Alkuviikosta plussasin ja ehdein jo elätellä toiveita marrasvauvasta mutta eilen aamulla alkoi runsaasti vuotamaan:/ Polillekin soittelin mutta pyysivät vain tilannetta tarkkailemaan.

Nyt kysyisinkin teiltä muilta km:n kokeneilta että jos näin varhaisessa vaiheessa menee kesken (omien laskujen mukaan viikkoja oli 4+6 eilen) niin pitääkö käydä tarkistuttamassa jossakin? Ja pitääkö ne yhdet luomumenkat odottaa ennen seuraavaa yritystä?

tsemppiä kovasti kaikille ja aurinkoista kevättä!

Eleanora

15/156 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn joukkoon taustailemaan.Tipahdin tuolta lokakuisista aivan yllättäen ja taustailemaan saavun tänne vaikka pidämmekin vauvantekopaussia ainakin alkusyksyyn saakka. Minähän plussasin lokakuisiin ja kaikki tuntuikin menevän hyvin ja ultrassa rv.9+3 oli kaikki normaalisti. Np-ultrassa todettiin tiistaina kun oli rv.12+1 että sikiön kehitys pysähtynyt rv.9+3 eli juuri samana päivänä kun olin varhaisultrassa. Tässä on nyt tyhjennytty lääkkeiden avulla (neljäs keskenmeno 3,5vuoden aikana) ja päätimme kokonaan taukoa pitää vauvayrityksistä. Tuntuu että reilu vuosi mennyt "hukkaan" kun ensin 11kiertoa yritystä ja sitten 12 viikkoa raskautta joka ei tule olemaan elävä vauva. Aiomme nauttia nyt tulevasta kesästä perheen kesken ja syksyllä yritämme uudelleen. Tällä hetkellä en psyykkisesti valmis olisikaan uuteen raskauteen.

Helene4,33v, 4lasta(´99,´01,´05,´09), 4keskenmenoa 11/07,10/08,2/09,3/11 (plus toinen kaksosista 3-4/09)

Vierailija
16/156 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hurjasti Taide plussasta!

Tuli tännekin muuten aivan ylläri plussa! ;)

Taide: Täällä LA ois laskureiden mukaan 5.12, joten aika samoilla viikoilla mennään. Täällä aivan samat mietteet, että uskaltaako soittaa neuvolaan ihan kuin siitä raskaus voisi mennä kesken. Toisaalta taas mietin, jos soittais ja pyytäis niitä tekemään sen testin, niin saisivat sinne kirjoihin ja kansiin todennetun plussan, jos tämäkin menee kesken. Pelottaa aivan suunnattomasti, haluaisin iloita, mutta en uskalla juurikaan, vähän kuitenkin ;)

Eli täällä olin aivan toivoni menettänyt kun toisessa clomikierrossa alkoi 8 päivää oviksesta tuhruttaa ja varasin jo paniikissa ajan seuraavaan clomikiertoon yksityiselle, jotta voisivat katsoa toimivatko clomit edes. Tuhrua kesti ke illasta lauantai päivään ja sitten siellä reissussa odottelin ja odottelin, että missäs menkat viipyvät. No koska olin jo itkut vääntänyt ennen lomalle lähtöä, että ei tässäkään kierrossa onnistunut, niin jätin raskaustestit kotiin. No ei auttanut kuin marssia apteekkiin reissussa ja romanttisesti ranta wc:ssä tehdä sitten testi. No kaksi viivaahan siihen tuli ja varmistin kyllä kotiin palattua ihan testillä, jossa oli suomenkieliset ohjeetkin ja tottahan se taitaa olla!

En tiedä mikä sitten tässä apuja toi tilanteeseen, mutta poikkeuksena tässä kierrossa oli että foolihapon, d-vitamiinin, maitohappobakteerien, painon - 6 kg tiputuksen, vyöhyketerapian ja clomien lisäksi aloitin kp 1 alkaen ottamaan 1 tl kylmäpuristettua vehnänalkioöljyä. Eli en kuullosta yhtään epätoivoiselta ;)

Mutta, en vielä uskalla siirtyä plussanneisiin, koska tää on niin alussa. Parille kaverille kerroin heti asiasta, mutta muuten pidetään asia visusti omana tietonamme.

Vierailija
17/156 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on tullut plussia sillä aikaa kun olen ollut kolmisen viikkoa poissa! Täällä on piinailu meneillään. Todellakin runsaiden menkkojen jälkeen ovis tuli (?) vasta monta päivää myöhässä, mutta toivottavasti ne tuntemukset pitivät paikkaansa ja ovis oli. Mulla ollut nyt yhdet menkat km:n jälkeen. Jos ei tärppää nin alkaa varmaan uudestaan ne km-itkut kun on sen verran vähän aikaa vasta kulunut. vaikka muuten olo onkin jo toipunut... Vaikkeihän km varmaan koskaan unohdu, mutta ainakin siihen on saanut jo etäisyyttä.

Myrttis kp 25/34

Vierailija
18/156 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille plussaneille isot onnittelut! Aivan ihanaa!!

Mulla poksui 12+0 vko tänään vihdoin.

Viikko sitten olin ultrassa ja oikein eläväinen yksi sikiö siellä oli. niskapoimua ei saatu mitattua koska vauva oli niin kovin vauhdikkaalla tuulella, ja ensi viikolla uudelleen ultraan, josko silloin malttaisi olla hetken paikoillaan.

Päällisin puolin ei turvotuksia näkynyt.

Nyt siis vihdoin julkisesti jo raskaana kun riskirajat paukkui.

Nyt voi osin jo huokaista :)

Vierailija
19/156 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan kirjautua hyvin uutisten takia.

Ja erityisesti MiRaBel, ihanaa että raskaus sujuu hyvin. Kaikkea hyvää odotukseen sinulle ja kaikille muillekin!

Meille ei tule vauvaa tänä(kään) vuonna. Enkä tiedä tuleeko ensi vuonnakaan. Mies ei kyllä ole vaatinut ehkäisyä, mutta ihmeesti osaa olla koskematta minuun otolliseen aikaan kuusta :( Pieni toivo vielä elää, että josko vielä joskus, mutta toisaalta olen alkanut luovuttaa vauvahaaveesta, kyllä tämä niin nihkeältä näyttää.

Sitten kuitenkin mietin aina tädin kurvatessa, että jos tässä kierrossa tärppäisi, milloin vauva syntyisi jne...

Kaikki vanhat tutut taitaa olla uudelleen raskaana, masentavaa... Millähän sitä osaisi unohtaa koko vauva-asian

Vierailija
20/156 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas pitkästä aikaa.

Ihan superisot onnittelut uudelleen plussanneille, se on vaan niin ihanaa kun niitä tulee! :)

Ja Anir, toivotaan nyt että teillä miehen pää kuitenkin kääntyis. Kun kerran ei sit kuitenkaan halua ehkäistä kunnolla, jos nyt oikein ymmärsin?

Plussasin kans tos joku aika sitten (taas) ja oon tuolla marraskuisia odottavissa vähäsen jutustellut ja noissa kuumeilu-kuukausipinoissa ennen sitä, mutta täällä siis myös. Taustalla kaksi onnistunutta raskautta ja ihanat tenavat niistä, mutta sitten kaksi keskenmenoa peräkkäin. (Tämä siis tausta, jos ette enää muita... ;)

Viime pe oli alkuraskauden ultra ja rv olis 7+jotain nyt, mutta sikiö ei vastannut viikkoja. Taaskaan. Ekassa km:ssa alkuraskaudessa vielä kaikki oli ok, sykkeet näky ym, mut kehitys oli loppunut/sikiö kuollut viikolla 8 ja nt-ultrassa huomattiin siis se. Sitten toisessa syke kyllä näkyi alkuraskaudessa, mut viikot laahas jäljessä ja ehdittin ultrata pariinkin kertaan, kunnes oireet loppui ja tuhruvuoto alkoi ja keskenmeno tuli. Ja nyt siis taas tää sama: syke kyllä näkyy, mutta viikot ei täsmää plussatestin kanssa ja nyt oon asennoitunut niin, että tämäkin raskaus on menetetty. :( Mua niin masentaa, kirjottelin tonne keskenmenon kokeneisiin odottajiinkin, mutta se on niin harmillisen hiljainen pino, että sieltä ei paljon tukea taida tulla... (Tämä ei siis ole mikään piikki mihinkään suuntaan, vaan toteamus vain.) Mä en vaan jaksa. En ees tiedä haluanko sitä kolmatta lasta enää, kun nää toistuvat menetykset alkaa olla niin raskaita jo. Pienen pienen minipieni mahdollisuus on, että kaikki meniskin vielä ihan ok, mutta siihen en jaksa uskoa. Pyrin olemaan ajattelematta sitä edes, koska petyn sit vaan vieläkin enemmän. Etenkään kun nyt tuntuu siltä että nännikipu (ainoa oire pienen pahoinvoinnin lisäksi) alkaa laantua. Jos alkion pitäis testin perusteella olla 5 vkoa vanha ja vastaa neljää, niin mä en vaan jaksa uskoa että kaikki olis hyvin. Perjantaina sen ultran jälkeen oli illalla juhlat, ja voin sanoa että oli varmaan yks elämäni raskaimmista illoista. Ikinä ei harmita, ettei voi juoda, ei se niin iso juttu ole, mutta sillon ois kyllä tuntunu kivalta vähän turruttaa sitä paskaa fiilistä ja päästä edes vähän siihen juhlatunnelman syrjään kiinni. Lähettiin sit aika aikasin sieltä pois, kun en kestäny enää olla. Niin, ja sit niitä merkitseviä katseita kuitenkin, kun on juomatta...! Aaargh.

No, kiitos ja anteeksi avautumisesta, mä en vaan jaksa tonne marraskuisiin odottajiin kirjottaa just nyt, kun tää tilanne on mikä on. Tää vaan tuntuu niin epätodelliselta, että taas on käymässä näin. Noin 1,5 viikkoa pitäis jaksaa odottaa seuraavaan ultraan, jos oireet loppuu, niin meen sit jo aiemmin. Ja sitähän tässä nyt odotellaan, että ne loppuu kokonaan ja vuoto alkaa. Masentaa.

t.VM rv 7?????