Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihan pieni klitorispumppu?

Vierailija
21.01.2011 |

Nautin tosi paljon kun mies imee ja nuolee klitoristani. Olisi ihan kiihoittavaa koitta joskus sellaista alipainepumppuakin päivän ratoksi. Kaikki mitä olen löytänyt netistä ovat isoja. Haluaisin sellaisen n. 2cm halkasijaisen ja muutaman sentin pituisen pumpun, kun klitorikseni on suurimmillaan ehkä sentin vahva ja melken pari senttiä pitkä. Kasvaakohan klitoris tällaisesta "hoidosta" niinkuin miestenkin pumppujen kerrotaan tekevän?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rokotuksessakin käytetävää kertakäyttö ruiskua.Leikaa siitä neulapää irti ja käänä mäntä toistepäin.Näin saat aukon jossa on tasaset reunat.Sitten vaan höpönappula sylinteriin ja vedät mäntää ulospäin.Ruiskuja saa apteekista erikokoisia eikä maksa paljoo.

Vierailija
2/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin ajattelin samoin taannoin. Hankin pienen pumpun, se tuntuu niin kivalta etten pääse siitä enään eroon ja klitta senkun kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätevä alipainepumppu motonetistä: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/765180/0

mitä muuta saisi olla rouvalle?

Vierailija
4/13 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa www.orion.

Vierailija
5/13 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
6/13 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppaa itse juuri se paras imutuksen tunne erogeenisesti herkälle alueellesi..

http://www.erogeeninen.fi/index.php/seksivalineet/kiihottimet/klitorisp…

Vierailija
8/13 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen käyttänyt nännipumppua myös häpykielen pumppaukseen, ja on tehokas. Laitteen voi jättää vaikka paikalleen pitemmäksi aikaa pikkuhousujen sisään, siis jos on hame päällä. Klitoris tuplasuuri nyt vaikka vasta muutaman kuukauden tätä on tullu tehtyä.

Ostin nännejä varten (ja siihen tehty) vauvatarvike liikkeestä. Sain nännit nöpöttämään myös ulkoneviksi. Laite on Avent nipplette niminen, ja varmaan heillä nettisivutkin käyttöön.

Vierailija
9/13 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joskus huvikseni minulle penispumpun ja vaimolle pienen klitorispumpun. Se oli semmoinen ahaa juttu, kun telkkarissa oli jokin Huippukivan mainos muista leluista.

Vaimoa aluksi huvitti mokomat laitteet, mutta innostuikin käyttelemään pumppuaan saunomisen jälkeen.

Klitoris turpoaa sillä aika paljon. Vaimo ehkä muodon vuoksi kauhistelee turpoamista, mutta tuntuu että kumminkin me molemmat nautimme tilanteesta. Terskankin saa vähäksi aikaa turpoamaan penispumpulla.

Vierailija
10/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina nauttinut kun klittaani suukotellaan ja imetään. Nyt kun iän myötä on paljon päivisin omaa aikaa innostuin tilaaamaan sellaisen pienen klitorispumpun. Se tuntuu tosi kivalta ja olenkin käytellyt sitä lähes päivittäin. Klitoris turpoaa melko paljonkin imemisestä. Mieskin on innostunut isommasta klitoriksestani.

Vierailija
11/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut tällaisen hankkimista puolisolle. Pelkkä nuoleminen ei saa häntä laukeamaan vaan samalla on imettävä voimakkaasti. Klitoris pysyy visusti piilossa hupun alla. luultavasti tässä käy kuitenkin kuten muidenkin lelujen kanssa. Kerran kokeillaan, ei innosta ja antaa pölyttyä laatikossa..

Vierailija
12/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut tällaisen hankkimista puolisolle. Pelkkä nuoleminen ei saa häntä laukeamaan vaan samalla on imettävä voimakkaasti. Klitoris pysyy visusti piilossa hupun alla. luultavasti tässä käy kuitenkin kuten muidenkin lelujen kanssa. Kerran kokeillaan, ei innosta ja antaa pölyttyä laatikossa..

Kokeilkaa silti!

Aina asiasta voi oppia.

Vierailija
13/13 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tällä saada pysyviä tuloksia? Niin että klitoris tulisi hupustaan esiin kiihottuessa ilman pumppuakin?