Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika sitkeä mamma. Minä en olisi jaksanut

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuo idiootti natsi sairaanhoitaja:

" hoitaja tuli huoneeseeni ja sanoi: sinä et ole tarpeeksi antanut tuolle pojalle ruokaa, joten hänet täytyy viedä teho-osastolle nenämahaletkuun tai muuten hänelle tulee aivovaurio..."

Aivan järkyttävä akka!

Vierailija
22/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettei elämässä ollut muuta kuin imetys ja ne tissit. Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai imettämättömyyteni. 3kk lypsyä tuloksetta, paitsi masennus. ei se onnistu aina vaikka kuinka yrittäisi. esikoisen kanssa olin todella hölmö ja nousin yöllä ruokkimaan pullosta ja lypsämään. aikaa ei todella jäänyt nukkumiseen. päivällä sen lypsyn pystyi jotenkin sovittamaan unille tai muuten.. vaan onnea silti tuulalle, minä olisin onnellinen tuosta.

Vierailija
24/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva oli 12 tuntia vanha, eikä ollut vielä suostunut imemään. Järkyttävää!

Vierailija
25/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuulostaa siltä, ettei elämässä ollut muuta kuin imetys ja ne tissit. Säälittävää.

Se oli IMETYStarina.

Vähän olet itse säälittävän tyhmä.

Vierailija
26/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuota vuoden täysimetystä ihmettelen! Olikohan alku niin traumaattinen, ettei äiti pystynyt lopettamaan sitä täysimetystä kun se kerran alkoi sujua?

Vierailija
27/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen järkeä on täysimettää yksivuotiaaksi?! Kai sitä lapsi tuollakin tavalla hengissä pysyy, mutta mikä ihme siinä on, että niitä kiinteitä ei voi alottaa järkevään aikaan?

Vierailija
28/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempakka:

Kysymykseksi jää, kuinka paljon ehti olla vauvan kanssa?

Itse lypsin 1.5kk hiipuvalla tahdilla, koska joka 3. tunti lypsämistä vei aika paljon aikaa niin nukkumiselta kuin vauvan kanssa olemiselta.

Kuinka paljon sinä ehdit olla vauvasi kanssa ?

Vierailija
29/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä minkä pituinen ko. äiti on, mutta itse 150cm pituisena 40kg on ollut pitkään painoni, välillä meni tuonkin alle.

Vierailija
30/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä ihmeen järkeä on täysimettää yksivuotiaaksi?! Kai sitä lapsi tuollakin tavalla hengissä pysyy, mutta mikä ihme siinä on, että niitä kiinteitä ei voi alottaa järkevään aikaan?

Siis oliko se tosiaan ollut TÄYSimetyksellä 1-vuotiaaksi?!

Vierailija
31/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tehnyt muuta kuin imetti.

Vierailija
32/32 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan ihan suoriltaan ihmettele tuota tilannetta, voihan se olla ihan mahdollistakin. Mutta jos imetyksestä tulee omaa terveyttäkin tärkeämpi asia ei kaikki ole ihan kunnossa. Missä tämän äidin läheiset olivat? Eikö mieskään sanonut mitään? Tuollaisessa tilanteessa ei välttämättä itse näe asiaa niin kuin miltä se ulkopuolisin silmin näyttää, tai miltä se itsestäkin saattaa parin vuoden kuluttua näyttää.