2 viikkoa ja -5kg
Kommentit (11)
kaks kiloo on nestettä niin onko sit viiden kilon liikapaino oikeesti vaan kolmen kilon liikapaino? Mitä? Ja ton kaks kiloo pitäis lähtee pelkästään nesteistä?
Omatoimisesti laihduttamalla liikaa, koska et ole varmaankaan tuolla vauhdilla pystynyt turvaamaan kaikkia vitamiineja, hivenaineita yms.
siis syömällä terveellsesti ja ehkä vähän vältelly hilareita, mut en niin tarkka oo ollu niitten suhteen. lähtöpaino oli 70kg ja pituus vähän alle 160cm. 15 kiloa vielä pois, ni sitten on hyvä!
Jos karppaat, niin oikein normaali ja hyvä pudotustahti (ensimmäiset 3 kg nimittäin ovat ylimääräisiä hiilareiden kerryttämiä nesteitä...) Eli 2 kg rasvaa 2 viikossa on tosi hyvä!!!
Jos et karppaa, pelkään, että on lähtenyt liikaa lihaksista :(
et miten mun pitäis laihduttaa, että se olis oikein? että ei lähtis esim, niistä lihaksista?
ap
Mulla on lähtenyt 3,5 kg 2,5 viikossa. Olen jättänyt pois sokerin ja vehnän kokonaan ja vähän syön perunaa ja ruisleipää. BMI oli 29.
Mä luulen, että sä oot ihan oikeilla jäljillä, kun oot vähentänyt hiilareita - ota niitä vaan kasviksista, pähkinöistä, marjoista ja täysrasvaisista maitotuotteista (viljat, riisi yms. ja sokerit siis veks).
Sitt kato, että saat riittävästi proteiinia (siis lihaa, kalaa, munaa, juustoa). Noin 200-250 g päivässä näitä tuotteita sisältää suurin piirtein tarvitsemasi proteiinimäärän (1-1,5g / painokilo).
Äläkä missään nimessä välttele rasvaa, vaan syö aitoja, luonnollisia rasvoja sisältäviä proteiinituotteita ja lisäksi oliiviöljyä, kylmäpuristettua kookosöljyä ja voita.
Vältä kaikkea makeutettua (myös makeutusaineita) ja kevyttuotteita kuin ruttoa!
Ja tottakai perunat yms. tärkkelyspitoiset kasvikset / jauhot sisältyvät vältettäviin.
Pitää yrittää jatkaa samaan maliin. En siis ole syönyt nyt pastaa,perunaa yms, Karkeista on vakein ou pysyteä erossa :D ap *Karkkihiiri
ku puuttuu kirjaimia. omistan ihanan pikkuisen joka kiskoo näppäimet irti vähän väliä, ni siks ei toimi kunnolla. :) ap
Mäkin oon jättänyt herkut pois, hikijumppaan kolme kertaa viikossa, eiköhän tuloksia ala pian näkyä. :)
Kesäkuntoon!