Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun lapsen kummisedästä?

Vierailija
20.01.2011 |

Esittää kovin kunnollista tyyppiä,on samalla lapsen eno.Hankki itselleen huumeista tuomion lapsen ollessa alle kolme.En ole oikein pitänyt hänestä sen jälkeen ja ihmettelen miksi kummassa luulee että luottaisin häneen narsistisiin valheisiinsa,jos kerran kaupittelee huumeita,jää kiinni,ei ole soveliasta seuraa edes omalle lapselleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diilereillä ja käyttäjillä on varmasti paljon opetettavaa elämästä, joten se antaa uskottavaa kokemuspohjaa jota monella muulla ei ole tarjota. Tuomion saanut osaa kertoa varmasti hyviä juttuja ja samalla lapsenkin arvoasteikko päiväkodissa/koulussa nousee. En näkisi mitään pahaa. Ehkä se käyttäytyy kuin kunnollinen siksi että mennyt on mennyttä ja sitä ei tekemättömäksi saa, mutta nyt on nyt.

Vierailija
2/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailemassa itselleen.

Turha opettaa yhtään moraalisääntöä,sinä ressukka kun olet viranomaisten kanssa tukkanuottasilla koko loppuelämäsi.

Olihan sulla muitakin ongelmia jo,korttia hyllyllä,puskan kasvatusta ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispoliisia ja tuomaria joilta sait mätkätystä,ok.

Kai tiesit että poliisille ja tuomarille vittuilusta tulee lisää sakkoja! Siinä Jussille psykoa kerrakseen!

Vierailija
4/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sinulle tieto hemmon elämäntavoista muka ihan yllätyksenä? Että on tähän asti käyttäytynyt kuin mallikansalainen, sitten vaan yhtäkkiä narahtaa huumeen diilauksesta?

Vierailija
5/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin hänen jättäneen nämä "kokeilut".

Olin siis jo pyytänyt kummiksi,ja lapsi oli silloin alle kolme kun itse kertoi että joutuu käräjäoikeuteen,kyseli apuja.

Minä taas olen täysin vastakkainen luonne mitä lainrikkomiseen tulee,enempää en viitsi kertoa,joku voi tunnistaa.