Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään kenellä olisi ollut/on ehkäisykapseli käytössä?

Vierailija
20.01.2011 |

Miten toimii/toiminut?

Onko ollut ylimääräistä vuotoa tms oireita?

Oletko tyytyväinen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmalla osalla jatkuvaa vuotoa... työn puolesta seurannut

Vierailija
2/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vuosi lähes vuodoton ja oireeton.

Tokana vuonna jatkuva tiputteluvuoto, kaamea akne.

En todellakaan ollut tyytyväinen vaan poistatin ja tulin 3 päivän päästä raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ehkäisyä alkaisi kokeilemaan raskauden jälkeen. Pillerit eivät sovi, eikä ehkäisyrengas, molempia olen kokeillut. Kierukkaa olen miettinyt, mutta luin että se tuntuu seksin aikana ja voi lähteä paikaltaan mikä sitten mahdollisesti johtaa raskauteen. Siksi olen sitten miettinyt ehkäisykapselia, mutta....

Vierailija
4/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin oli 2kapselia perätysten (implanon). Ensimmäisen vuoden aikana vuotoja tuli kerran kuussa suunnilleen, ensin vähän yli viikon mutta ei ollut runsasta ja sitten väheni ja jäi kokonaan pois. Sitten oli yhdet niukat menkat ennen kapselin vaihtoa ja vaihdon jälkeen. Ja taas yhdet juuri ennen toisen kapselin poistoa. Tulin melkein heti raskaaksi kapselin pois oton jälkeen. Lapsen syntymän jälkeen laitettiin kolmas kapseli, joka on ollut nyt puolitoista vuotta. Laitoin jälkeen yhdet menkat melkein heti, sitten seuraavat olivat viime kuussa.

Luomuna menkkani ovat kivuliaat, runsaat ja kestävät yli viikon, joten nyt kun ovat silloin tällöin ollessaan niukat ja kivuttomat niin olen tyytyväinen.

Ja en siis ole tullut kapselin aikana raskaaksi, eli on toiminut.

Vierailija
5/5 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tässä tuli esille niin negatiivisia kuin positiivinenkin kokemus :)

Jään vielä siis pohtimaan ehkäisykapselin laittoa...

terv. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi