Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koululaisen nimissä tehty kirjeenvaihto ilmoitus nettiin

Vierailija
20.01.2011 |

itse hän ei kuitenkaan ole ilmoitusta jättänyt, jätänkö asian siksee vai mitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin kyllä selvittää kuka ilmoituksen on laittanut, ei ole oikein laittaa tuollaisia ilmoituksia ilman asianomaisen henkilön lupaa.

Vierailija
2/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei vaan uskalla tunnustaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kiusaamisesta kysymys! Selvittäisin asian perinpohjaisesti! Lehdestä kyselisin ensin ja jos ei onnistu, poliisille.

Vierailija
4/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä selvittää itse ja jos mahdollista, tee rikosilmoitus. Voi johtaa pahempaankin kiusaamiseen.

Vierailija
5/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sävy ilmoituksessa on? Jos lapsi ei ole itse jättänyt, tietääkö hän kuka se oli?

Jos on mahdollista, että lapsi on jättänyt ilmoituksen muttei kehtaa tunnustaa, puhu hänelle suoraan, koita olla hermostumatta. Sanot, ettet ole vihainen (tai ettet ole iloinen mutta ymmärrät, tai jotain muuta totuudenmukaista), mutta asia täytyy selvittää, ja homma on kaikille helpompaa jos lapsi nyt kertoo mitä asiasta tietää.

Jos taas lapsellasi on hyvä arvaus siitä, kuka jekun on tehnyt, niin sitten opettajan tai muun sopivan väylän kautta eteenpäin. En nyt ihan ensimmäisenä poliisille soittaisi, mutta kannattaa kyllä puuttua asiaan. Vaikka jekku olisi tehty kovinkaan pahaa tarkoittamatta, niin tekijät on syytä herättää verkkotodellisuuteen ajoissa.

Vierailija
6/6 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä selvittää eikä jättää sikseen. En kyllä lähtisi opettajalta kyselemään - koulun ulkopuolella tapahtuneet asiat eivät kuulu koululle, eikä opettajaa pidä niillä kuormittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän