G: Pystytkö ampumaan pingispalloja pillulla?
Onko alapää niin hyvässä ja tiukassa kunnossa? Minä pystyn.
Kommentit (11)
pystytkö pelaamaan pingistä pillulla?!
Miten harjoittelet, että tuo onnistuu? En ole kylläkään itse kokeillut ampua pingispalloja, mutta muuten olen jumpannut. Pitänee varmaan hankkia pingispalloja ja kokeilla.
kirjoittamaan tuollaisen aloituksen?
Nehän on kevyet kuin mitkä. Ei minusta ole mikään meriitti pystyä ampumaan pingiksiä. Seuraavaksi harjoittelet golfpalloilla, siitä siirryt pesäpalloon, jonka jälkeen saattaa onnistua ampuminen amerikkalaisella jalkapallolla soikion muotonsa ansiosta.
Sitten siirrytään jalkapalloon ja koripallo on jo experteille (wau sinä, joka olet jo siinä asti!!)
Itse olen miettinyt siirtymistä talviurheilun pariin ihan noin vaihtelun vuoksi. Jos opettelisin laukomaan lätkää vauhdilla maaliin. Pitäis vaan löytää tilat missä harjoitella..
Itse olen miettinyt siirtymistä talviurheilun pariin ihan noin vaihtelun vuoksi. Jos opettelisin laukomaan lätkää vauhdilla maaliin. Pitäis vaan löytää tilat missä harjoitella..
Eiköhän pojat päästäisi sut muutaman kerran viikossa heidän harkkoihin. Mut, pitäis varmaan hommaa joku alusta, ettei persikka jäädy kenttään kiinni. Vai osaatko latasta seisaalte?
Nehän on kevyet kuin mitkä. Ei minusta ole mikään meriitti pystyä ampumaan pingiksiä. Seuraavaksi harjoittelet golfpalloilla, siitä siirryt pesäpalloon, jonka jälkeen saattaa onnistua ampuminen amerikkalaisella jalkapallolla soikion muotonsa ansiosta. Sitten siirrytään jalkapalloon ja koripallo on jo experteille (wau sinä, joka olet jo siinä asti!!) Itse olen miettinyt siirtymistä talviurheilun pariin ihan noin vaihtelun vuoksi. Jos opettelisin laukomaan lätkää vauhdilla maaliin. Pitäis vaan löytää tilat missä harjoitella..
Jos ne lihakset on timmissä kunnossa niin miksei?
Harjoittelen geishakuulia pitäen lähes joka päivä, ja osaan liikuttaa kuulia sisälläni. Treenin lopuksi pinnistän ne vain ulos lihaksia supistaen. Sen voisikin tehdä niinku "vauhdilla" ja sehän olisikin alku tuohon..
Todelliset ammattilaiset käyttävät keilapalloa!
Nehän on kevyet kuin mitkä. Ei minusta ole mikään meriitti pystyä ampumaan pingiksiä. Seuraavaksi harjoittelet golfpalloilla, siitä siirryt pesäpalloon, jonka jälkeen saattaa onnistua ampuminen amerikkalaisella jalkapallolla soikion muotonsa ansiosta.
Sitten siirrytään jalkapalloon ja koripallo on jo experteille (wau sinä, joka olet jo siinä asti!!)Itse olen miettinyt siirtymistä talviurheilun pariin ihan noin vaihtelun vuoksi. Jos opettelisin laukomaan lätkää vauhdilla maaliin. Pitäis vaan löytää tilat missä harjoitella..
[quote author="Vierailija" time="19.01.2011 klo 19:51"]
JOKU TAAS KATSONUT LIIKAA ROPNOAM
[/quote]
Ei, vaan South Parkia.
Komodo
tai hyvänä päivänä koripalloja