Avaudun täällä nyt pettämisestä!
Mun mies on paljon pois kotoa työnsä takia, tekee pitkää päivää ja välillä reissaa.
Moni on kysynyt multa että, "eikö sua haittaa/häiritse, ja sun miehes olis niin helppo pettää sua"
Kyllähän se niin on. Mutta entäs minä sitten? Mun on myös helppoa pettää, eikä mua näköjään edes kukaan epäile. Odotetaan että mä olen vaan se kiltti pikkuvaimo jolle ei tule edes mieleen moinen kun on lapset ja kaikki!
Paskan marjat! Mä olen tälläkin viikolla vakipanon kanssa nähnyt joka päivä :)
Enkä mä jää edes kiinni siitä oon ihan varma!
Kommentit (20)
miksi olette tollasessa avio(/avo)liitossa, jos tekee mieli pettää???
ehkä siksi, että on niin helppoa kun mies tekee rahaa perheelle ja te vaan naitte vieraita.... surullista! :(
ehkä siksi, että on niin helppoa kun mies tekee rahaa perheelle ja te vaan naitte vieraita.... surullista! :(
Ja toistaiseksi mä myäs rakastan mun miestä. Se mistä se ei tiedä ei myöskään sitä satuta ja päinvastoin.
Syrjähyppy sillointällöin voi tehdä vaan hyvää omalle vakisuhteelle.
miksi olette tollasessa avio(/avo)liitossa, jos tekee mieli pettää??? ehkä siksi, että on niin helppoa kun mies tekee rahaa perheelle ja te vaan naitte vieraita.... surullista! :(
Ja toistaiseksi mä myäs rakastan mun miestä. Se mistä se ei tiedä ei myöskään sitä satuta ja päinvastoin. Syrjähyppy sillointällöin voi tehdä vaan hyvää omalle vakisuhteelle.
huoruus selitetään luvalliseksi. oiskohan sama ääni kellossa,jos sua petettäisiin?
miksi olette tollasessa avio(/avo)liitossa, jos tekee mieli pettää??? ehkä siksi, että on niin helppoa kun mies tekee rahaa perheelle ja te vaan naitte vieraita.... surullista! :(
Ja toistaiseksi mä myäs rakastan mun miestä. Se mistä se ei tiedä ei myöskään sitä satuta ja päinvastoin. Syrjähyppy sillointällöin voi tehdä vaan hyvää omalle vakisuhteelle.
huoruus selitetään luvalliseksi. oiskohan sama ääni kellossa,jos sua petettäisiin?
Mistä mä tiedän pettääkö mun mies? se olikin pointti tässä aloituksessa että, aina kuvitellaan että pettäjä on mies, naista ei edes osata epäillä.
Mistä mä tiedän pettääkö mun mies? se olikin pointti tässä aloituksessa että, aina kuvitellaan että pettäjä on mies, naista ei edes osata epäillä.
mutta eikö ole säälittävää ylpeillä tuollaisella asialla? Sama jos sanoisi, että mä hakkaan lapsiani ainakin kerran viikossa ja oon tosi hyvä peittään mustelmat, kaikki luulee että oon tosi hyvä äiti..
eikö ole säälittävää ylpeillä tuollaisella asialla? Sama jos sanoisi, että mä hakkaan lapsiani ainakin kerran viikossa ja oon tosi hyvä peittään mustelmat, kaikki luulee että oon tosi hyvä äiti..
Asiaa!
Mistä mä tiedän pettääkö mun mies? se olikin pointti tässä aloituksessa että, aina kuvitellaan että pettäjä on mies, naista ei edes osata epäillä.mutta eikö ole säälittävää ylpeillä tuollaisella asialla? Sama jos sanoisi, että mä hakkaan lapsiani ainakin kerran viikossa ja oon tosi hyvä peittään mustelmat, kaikki luulee että oon tosi hyvä äiti..
Ihan miten haluat, toi sun vertaus kyllä on mauton, eikä ollenkaan sama asia.
Mies on paljon poissa ja tilaisuus on tehnyt varkaan.
Mulla sen sijaan on järkyttävän paha olo ja syyllisyys. En tiedä miten tilanteen ratkaisisin, sillä jos mieheni saa tietää, hän musertuu ja lasten perhe särkyy.
Kaikkein paras tilanne olisi, jos voisin jotenkin hyvittää tämän niin, ettei kukaan muu kärsisi. Tuntuu järkyttävän pahalta se, mitä olen tehnyt, vaikka sillä hetkellä olen siitä nauttinut.
Avoimuus ja rehellisyys suhteessa on nyt omalta osaltani mennyttä ja se surettaa. Olen miettinyt jopa itsemurhaa, mutta se nyt ei ainakaan olisi perheeni kannalta hyvä ratkaisu. Vihaan itseäni ja sitä mitä olen tehnyt.
Tunteeko kukaan muu pettäjä näin?
en voi enää suunnitella tulevaisuutta mieheni kanssa, sillä jos petokseni joskus tulee ilmi, se tuhoaa koko perheen.
Mies toivoisi toista lasta, mutta sitä en voisi tehdä tässä tilanteessa enää. Olen niin umpikujassa, että voin huonosti joka päivä.
ehkä siksi, että on niin helppoa kun mies tekee rahaa perheelle ja te vaan naitte vieraita.... surullista! :(Ja toistaiseksi mä myäs rakastan mun miestä. Se mistä se ei tiedä ei myöskään sitä satuta ja päinvastoin.
Syrjähyppy sillointällöin voi tehdä vaan hyvää omalle vakisuhteelle.
tuo ei kuulosta rakastamiselta. Toivottavasti miehelles paljastuu totuus pian.
että niistä tulisi hittejä.
Turha syyttää palstan hiljaisuutta kun ei itse ole pystynyt mielenkiintoisempaan aloitukseen.
ehkä siksi, että on niin helppoa kun mies tekee rahaa perheelle ja te vaan naitte vieraita.... surullista! :(Ja toistaiseksi mä myäs rakastan mun miestä. Se mistä se ei tiedä ei myöskään sitä satuta ja päinvastoin.
Syrjähyppy sillointällöin voi tehdä vaan hyvää omalle vakisuhteelle.tuo ei kuulosta rakastamiselta. Toivottavasti miehelles paljastuu totuus pian.
Mutta sinä et ole minä, sä et tiedä mun tunteista mitään, sä et voi sanoa onko rakkautta meillä vai ei, voit vaan arvailla ja olla jotain mieltä.
Miks mun pitäis jäädä kiinni? onko sulta pois se että välillä teen syrjähypyn?
että niistä tulisi hittejä.
Turha syyttää palstan hiljaisuutta kun ei itse ole pystynyt mielenkiintoisempaan aloitukseen.
niin onko se mun ongelma?
Näköjään se että nainen pettää on aikamoinen tabu, jopa keskustelupalstalla?
No, mulle se ja sama sinänsä, ihmettelempä vaan sitä että aina kyseenalaistetaan mun miehen uskollisuus? Kellään ei tunnu edes käyvän pienessä mielessä että meidän perheessä se olenkin minä joka olen uskoton.
että niistä tulisi hittejä. Turha syyttää palstan hiljaisuutta kun ei itse ole pystynyt mielenkiintoisempaan aloitukseen.
niin onko se mun ongelma? Näköjään se että nainen pettää on aikamoinen tabu, jopa keskustelupalstalla? No, mulle se ja sama sinänsä, ihmettelempä vaan sitä että aina kyseenalaistetaan mun miehen uskollisuus? Kellään ei tunnu edes käyvän pienessä mielessä että meidän perheessä se olenkin minä joka olen uskoton.
Siis kun jos joku on jonkun kanssa yhdessä, menee liittoon, koska rakastaa sitä ihmistä, niin miksi ihmeessä tulisi edes mitään tarvetta pettää????
Tähän haluaisin vastauksen todellakin!
Vai menettekö te yleensäkin vääristä syistä, esim. maineen, rahan tai muun takia liittoon, ettekä rakkaudesta??
Ja joo, en ole koskaan pettänyt miestäni, ollaan oltu yhdessä jo 20 vuotta ja molemmilla on ollut kyllä kysyntää, mutta rakkaus joka kestää on vaan niin vahva voima, jota te pettäjät, ette saa rikottua ikinä!
että niistä tulisi hittejä. Turha syyttää palstan hiljaisuutta kun ei itse ole pystynyt mielenkiintoisempaan aloitukseen.
niin onko se mun ongelma? Näköjään se että nainen pettää on aikamoinen tabu, jopa keskustelupalstalla? No, mulle se ja sama sinänsä, ihmettelempä vaan sitä että aina kyseenalaistetaan mun miehen uskollisuus? Kellään ei tunnu edes käyvän pienessä mielessä että meidän perheessä se olenkin minä joka olen uskoton.
Siis kun jos joku on jonkun kanssa yhdessä, menee liittoon, koska rakastaa sitä ihmistä, niin miksi ihmeessä tulisi edes mitään tarvetta pettää????Tähän haluaisin vastauksen todellakin!
Vai menettekö te yleensäkin vääristä syistä, esim. maineen, rahan tai muun takia liittoon, ettekä rakkaudesta??
Ja joo, en ole koskaan pettänyt miestäni, ollaan oltu yhdessä jo 20 vuotta ja molemmilla on ollut kyllä kysyntää, mutta rakkaus joka kestää on vaan niin vahva voima, jota te pettäjät, ette saa rikottua ikinä!
Yhdessä ollaan koettu ylä ja alamäkiä. Rakkaudella ja seksillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä toistensa kanssa, ne asiat pystyy erottamaan hyvin.
Sitä ei vaan monet tajua, paitsi ehkä sitten kun se sattuu omalle kohdalle.
Mitä jos sun miehes pettäisi noiden vuosien jälkeen. Ihan automaattisestiko ajattelisit että teillä ei ole enää rakkautta ja sua ei rakasteta, etkä säkään enää? siihenkö se loppusi?
Siis kun jos joku on jonkun kanssa yhdessä, menee liittoon, koska rakastaa sitä ihmistä, niin miksi ihmeessä tulisi edes mitään tarvetta pettää???? Tähän haluaisin vastauksen todellakin! Vai menettekö te yleensäkin vääristä syistä, esim. maineen, rahan tai muun takia liittoon, ettekä rakkaudesta?? Ja joo, en ole koskaan pettänyt miestäni, ollaan oltu yhdessä jo 20 vuotta ja molemmilla on ollut kyllä kysyntää, mutta rakkaus joka kestää on vaan niin vahva voima, jota te pettäjät, ette saa rikottua ikinä!
Yhdessä ollaan koettu ylä ja alamäkiä. Rakkaudella ja seksillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä toistensa kanssa, ne asiat pystyy erottamaan hyvin. Sitä ei vaan monet tajua, paitsi ehkä sitten kun se sattuu omalle kohdalle. Mitä jos sun miehes pettäisi noiden vuosien jälkeen. Ihan automaattisestiko ajattelisit että teillä ei ole enää rakkautta ja sua ei rakasteta, etkä säkään enää? siihenkö se loppusi?
Ne eivät ole eri asia meille, kuten ehkä teille.
Siksi kummankaan ei tarvitse pelätä tai miettiä sekuntiakaan tuollaisia.
Koska yhdessä olon syyn pitää olla rakkaus, eikä muu.
Jos syynä on joku muu, koko liitto on tuhoon tuomittu!
Onnekkaita kaikki ne, jotka ovat tyytyväisiä ihan omaan kumppaniinsa joka asiassa:)
Täällä vähän sama meininki. Pitää pikku-vaimon hyvällä tuulella, kun on jotain omia "harrastuksia" =)