Osaatko suositella TAAPEROLLE hyvää kampaajaa/HKI?
Jos tiedät jonkun hyvän, kerro missä ja mitä maksoi!
Moni varmaan leikkaa itse taaperoikäisen hiukset, mutta lapseni tukka on luonnonkihara joten en uskalla alkaa sitä itse sörkkimään. Kaiken lisäksi kampaamistakaan ei saisi lapsen mielestä tehdä joten voi olla haasteellinen ensi visiitti kampaamoon.
Tiedoista ja hyvistä vinkeistä kiitollisena..
Kommentit (5)
........aika kaukanahan toi Sello meille on, mutta toisalta autollahan sinne pääsis....
Helsingistä olis voinut suositella paikkaa mistä vaan? Tuosta Sellosta on hyvin lyhyt matka Helsingin rajalle, jos sieltä (Pitäjänmäki?) olisi joku suositellut sulle kampaajaa, sinnekö ei olisi ollut pitkä matka? Tai joku paikka ihan toisella puolella Helsinkiä kuin missä asut?
No ok, sorry, mutta mua aina ihmetyttää kun pyydetään suosittelemaan jotain paikkaa, että ihanko tosiaan ihmiset on valmiita ajelemaan ympäriinsä jonkun kampaajan perässä sen sijaan, että menis lähistöllä sijaitsevaan?
varaamme aina videopisteen ja hiusten leikkuu sujuu mukavasti, kun taapero keskittyy videoiden katseluun. ainakin soile kampaajista mukava, muutkin varmasti!
Me on käyty noin 5 kertaa Sellon Hairstoressa ja kampaajana ollut Taija (pyydä ajanvarauksesta aika nimenomaan hänelle). Ihana kampaaja! Lapsi ollut käynneillä 2-3 v ja Taija juttelee kivasti ja näyttää etukäteen kampaa, suihkepulloa, kuivaajaa jne ja lapsi suorastaan nauttii olostaan siellä - suosittelen siis!
........aika kaukanahan toi Sello meille on, mutta toisalta autollahan sinne pääsis....