Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei tee seksin suhteen mitään aloitetta koskaan?

Vierailija
17.01.2011 |

Meillä tosi vähän seksiä, viimeksi ainakin 2kk sitten. Tuntuu että miehellä alhainen libido yms. Nytkin jo nukkuu (tosin käy pitkällä matkalla töissä) mutta eikö normaali 33v miehellä tee edes viikottain mieli?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä suurinpiirtein normaalina, mutta ei se tee aloitetta edes joka vuosi, vaikken minä laittaisi tikkua ristiin seksin eteen.

Vierailija
2/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olla, että ne on kyllästyneet seksiin teidän kanssanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittää seksistä. Meillä kyllä alottaa kumpi vaan ja eipä siitä tule kieltäydyttyä, on se sen verran ihanaa milloin vain.

Vierailija
4/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin alussa pantiin kuin pupujussit ja olin onnellinen kun viimeinkin löysin miehen, jonka libido vastaa omaani.

Siinä kun aika sitten kului, katosi myös seksihalut mieheltä. Tietty se oli aluksi jännää ja kiihottavaa kun oltiin niin in laav ja toisissamme täysin kiinni, sinne se meni arjen mukana. Ei tee enää aloitetta juuri koskaan. Minun libidoni tosin on ennallaan, huoh... tai no ei ehkä 5 kertaa päivässä enää, mutta 5kertaa viikossa olis kyllä ihanaa! Nyt hyvä jos 5 kertaa kuussa. Harmi.

Vierailija
5/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 30vee mies haluaa vähintään joka toinen ilta. Voihan välillä olla usean päivän tauko, jos esim. univelkoja, työkiireitä yms. Eli mun mielestä ei kuulosta normaalilta.

Onko elämä tasapainossa? Oisko miehelläsi työstressiä yms?? Kuulostaa pitkältä tuo teijän panoväli. Mua ainakin vaivais, jos miestä ei haluttais. ----> Ei muuta kuin ota asia puheeksi miehesi kanssa.

Vierailija
6/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun juttu. Tahtoo seksiä joka päivä, onneksi mies kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän