päiväkotitouhu on syvältä..
olen opiskelija ja tällä hetkellä työharjoittelussa. Ei kyllä ala kiinnosta enää paskan vertaa, mutta pakko vaan käydä loppuun kun on enää vähän koulua jäljellä. :/
Kommentit (17)
lähäriksipä hyvinkin. Olispa pitänyt sittenkin valita vaikka vanhusten-tai sairaan hoito. Huoh.. Ja eipä sitä tiedä vaikka joku päivä olisin sun lapsen hoitotäti..
työkaverit, vaikeat lapset, meteli, huono palkka jne.. -ap
Opiskelijat jotka tulevat ja narisevat...
Kyllä kun tekstejäsi lukee ja senteesi niistä, niin ei yhtään ihme, että työkavereita ottaa päähän asenteesi ja toimintasi.
En vaan jaksa kuunnella vittumaisia hoitajaämmiä.
Asiallinen viesti:D
Työpaikoilla, yllätys, yllätys, työntekijän kuuluu noudattaa työnantajan ohjeita; totella pomoja ja kuunnella vanhempien työntekijöiden ohjeita. Vanhempia työntekijöitä tulee myös kunnioittaa, ja tutustumisessa auttaa kummasti, jos kysyt heiltä neuvoa työn tekoon, mitä todella tarvitset. Osa ihmisistä on luonnostaan mukavampia, osa ei niin, ja millään työpaikalla kaikki ei ole täydellistä. Et ole täydellinen vasta-alkajana, etkä pääse pääjohtajaksi. Ei pääse nykyään muutenkaan lähes kukaan, edes pätevyydellä. Ota kakunsiivusi (roolisi) ja osasi yhteiskunnasta, kun se sinulle tarjoillaan. Toisilla ei edes ole töitä, tai paljon ikävämpi työ, jossa esim. menee terveys tai joutuu olemaan komennuksella Venäjällä.