Onko kenelläkään todella hellää miestä sängyssä?
Mulla on,siksi en ihan helpolla hänestä luovukkaan.
Ollaan oltu nyt 14v yhdessä.
Seksi vaan paranee vuosi vuodelta,mitä tämä oikein on,ehkä olen tosiaan ollut kiva ihminen.Enpä olisi uskonut että ansaitsen näin ihanan miehen!
Kommentit (13)
että sellainen silittelymeininki vie halut. Pitää olla panoa eikä mitään lääppimistä...
Laukeeko naiset sun kanssa helpolla?Ainakin muistan sun peniksen ihan hyvänä,ei liian iso eikä liian pieni.
Varmaan kyllä huomaa kun laukean.Eiköhän se kerro hänelle jotain.
vaikkakin suhteen alussa, rakastumisvaiheessa ei välttämättä ehdi olla niin hellä:)
Mutta irtosuhteita en harrasta, ei ole kyllä miestäkään nyt. Exä ei oppinut koskaan helläksi, ei sängyssä eikä muutenkaan (pahoinpiteli).
Mutta jos joskus löydän uuden rakkauden, haluan hellän miehen. Mä kiihotun kosketuksista.
Jos on pelkkää hellä-lällyä, en tykkää.
Sopivasti vaihtelua.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2011 klo 20:22"]
kunnon tykitystä?
[/quote]
Mun mielestä ihmiset yleensä ymmärtää hellän käsitteenä aivan väärin.
Kyllä mäkin nautin, kun otan takaa päin mun mieheltä tai kevyesti painaa päätäni, kun otan suihin. Ja haluan, että puolet ajasta panee ihan "kunnolla" ja sitten puolet taas ihan hitaasti. Myös voi vähän purra ja joskus varovasti tukistaakin.
Hellyys on katseita, kosketusta, suudelmia, kaikenlaista huomioonottoa. Ei hellyys tarkota, ettei voi panna kovaa, kunhan se tuntuu hyvälle kummastakin.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2011 klo 20:22"]
kunnon tykitystä?
[/quote]
Mun mielestä ihmiset yleensä ymmärtää hellän käsitteenä aivan väärin.
Kyllä mäkin nautin, kun otan takaa päin mun mieheltä tai kevyesti painaa päätäni, kun otan suihin. Ja haluan, että puolet ajasta panee ihan "kunnolla" ja sitten puolet taas ihan hitaasti. Myös voi vähän purra ja joskus varovasti tukistaakin.
Hellyys on katseita, kosketusta, suudelmia, kaikenlaista huomioonottoa. Ei hellyys tarkota, ettei voi panna kovaa, kunhan se tuntuu hyvälle kummastakin.
[/quote]
Tietysti ottaa aina minultakin suihin ihan pyytämättä; ilman, että mun edes täytyy olla eka. :) Eikä mitään tarvii/pidä tehdä, mitä tuntuu pahalle tai ei muuten halua.
Mun mies on just täydellinen kaikinpuolin.
On. Mä en syty siitä suoraan asiaan, jyystöä ja nukkumaan, vaan se on kaikkein parasta kun on hellyyttä. Ex oli tuo aiemmin mainittu tyyppi. Mä olen vissiin vähän aistiyliherkkä ja reagoin kosketukseen iholla vahvasti, niin se että mies vaan sivelee mun vartaloa tuntuu aivan taivaalliselta, onneksi tää nykyinen on samaa maata, että tykkää kosketella ja seksin jälkeen vielä halailla. Mies myös tietää mun tykkäävän silittelystä, niin tekee sitä välillä ihan ilman, että se johtaa mihinkään.
Pitkät hyväilyt koko kehoa myöten, itse akti mieletöntä ja halii vielä sen jälkeen.
Ilmankos aina tahdon..