Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laittaako teidän FB-kaverit

Vierailija
17.01.2011 |

kuvia kodeistaan? mulla pari kaveria, joilla kauniisti sisustetut kodit, ja ovat ottaneet tosi edustavia kuvia ja laittaneet ne faceen. Nyt sitten eräs kaveri oli myös ottanut omasta noh... aika tavallisesta (=ei mitenkään sisustetusta) asunnostaan kuvia ja niitä sitten muutama tyyppi kehuu että voi kuin sulla on nätti koti. Itse ei oikeen osaa sanoa mitään ,kun tosiaan oon tottunut noihin sisustuslehtiin kelpaaviin kuviin enkä tuollaiseen sieluttomaan, sekalaiseen halpiskotiin.

Ja ei, en ole laittanut omia kuvia enkä ole itsekään mikään sisustusihme :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä musta kivempia on ne sekalaiset halpiskodit kuin sisustuslehtikodit.

Vierailija
2/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullonpalautuskasseja tai muuta ylimääräistä. Roskapussikin on nähty hienon sisustuksen nurkassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ees katsoa niitä kuvia.

Vierailija
4/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoissakin kuvissa? siis että talossa asutaan ja eletään, vaikka sitten pullokassin tai tiskiharjan muodossa.

Vierailija
5/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieluton mun mielestä on nimenomaan sellainen sisustuslehden koti, jossa ei oo esillä mitään elämisen merkkiä eikä mitään persoonallista.

En laittaisi omasta opiskelijayksiöstäni kuvia yhtään minnekään, mutta kotini on silti kaikkea muuta kuin sieluton!

Vierailija
6/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi laittaa kuvia kodista joka huonosti sisustettu, jätetään ne hommat niille jotka osaa.

En laittas esim. itsestäni bikinikuviakaan ,vaikka fitness-kilpailuihin tähtäävä kaveri niin tekisikin :D vähän suhteellisuudentajua taas.

Vierailija
7/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vähän valokuvia muutenkaan. FB on meille huulenheittopaikka.

Vierailija
8/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieluton mun mielestä on nimenomaan sellainen sisustuslehden koti, jossa ei oo esillä mitään elämisen merkkiä eikä mitään persoonallista. En laittaisi omasta opiskelijayksiöstäni kuvia yhtään minnekään, mutta kotini on silti kaikkea muuta kuin sieluton!

jos näkisit kuvat?se vaan on sieluton, ei voi mitään. Eikä muuten kaikki kauniisti sisustetut kodit ole persoonattomia :D

ap

Vierailija
9/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on suuri harmi. Toivoisin, että laittaisivat. Katselisin niitä mielelläni. Muitakin kuvia katson ilolla.

Vierailija
10/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään kohtaa sanonut, että kaikki kauniisti sisustetut kodit ovat persoonattomia. Lehtikuvien kodit on ihan syystä "riisuttu" niin, että ne näyttävät näyttelytiloilta, eivät kodeilta. Niissä myös kaikki elementit ovat yleensä keskenään hyvin yhteneväisiä, kun taas tavallisissa kodeissa on yleensä jotain erilaista, henkilökohtaista maustetta seassa.

Sisustuskin kuitenkin on loppujen lopuksi makuasia. Kuka sen sitten päättää, kuka osaa sisustaa ja kuka ei? Ehkä ne kuvia postailleet ihmiset ovat tykänneet omista kodeistaan ja halunneet laittaa kuvia niistä miettimättä sen kummemmin, onko joku omalla koneellaan jakamassa tyylipisteitä.

Vierailija
11/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäänlaiset kodit. Kuvia on aina kiva kattoa :)

Vierailija
12/12 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on just, että ostin uuden 50-tuumaisen telkun, ja tässä siitä kuva. Ostin uuden grillin, tässä kuva siitä. Ja tässä meidän joulukuusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme