Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mä pääsen tästä hävetyksestä eroon??

Vierailija
17.01.2011 |

Olin toissa viikonloppuna sängyssä erään (puoli)tutun miehen kanssa, ja olin aika humalassa ja pierasin kesken yhdynnän. Ahdistaa ja hävettää ja nolottaa vieläkin! Etenkin iltasin nukkumaanmennessä tulee ihan tuskainen olo enkä meinaa saada unta. Seksi oli kivaa, mutta mulle jäi päällimmäisenä siitä mieleen vain se pieru. Koska tää helpottaa??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä.

Vierailija
2/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokaa tietoisesti uudelleen jossain asiassa. Hyvä olisi oppia myös nauramaan noloille jutuille mutta vaikeaahan se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luultavasti mies oli myös. Ehkä hän ei kuullut koko juttua tai jos kuuli, niin ei välttämättä muista enää. Tai luuli ehkä joksikin muuksi ääneksi.

Vierailija
4/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei oo kännimokat tai muutkaan mokat jääneet vaivaamaan, mutta tämä asia ahdistaa tosi paljon. En tiedä miksi tämä tuntuukin niin suurelta, ehkä siksi, että tämä mies on todella hot ja oli aika huippua päästä sänkyyn hänen kanssaan. Toiste siihen ei tule mahdollisuutta, eikä se johdu tuosta pierusta. Olen yrittänyt nauraa koko jutulle, mutta vaivaa vaan koko ajan.

ap

Vierailija
5/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luultavasti mies oli myös. Ehkä hän ei kuullut koko juttua tai jos kuuli, niin ei välttämättä muista enää. Tai luuli ehkä joksikin muuksi ääneksi.

se reagoi siihen jotenkin "oho" tms. Toki voi olla, ettei hän sitä muista enää.

ap

Vierailija
6/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kuolen siihen paikkaan!