Nolo hommahan se oli kun tutun tuttu jäi kiinni huumeista.
Ei kehtaa hakea toista työpaikkaa kun tarkistaisivat rikosrekisterin.Lisäksi heillä on lapsi.Toivottavasti eivät saa toista,sillä miehen puoliso on sekopäinen psykopaatti, joka on kärsinyt hermoromahduksen ja jutellut 4 vuotta psykoterapiassa!
Kommentit (8)
huono, toisin kuin tuo huumeiden käyttö. Hermoromahdus ei kerro siitä, että ihminen olisi psykopaatti. Melkeinpä päin vastoin.
Miten se on noloa sinulle. Minun tuttu on tarjonnut minulle huumeita. En minä hänen huumeidenkäytöstä silti ole nolostunut. En edes yllättynyt että hän niitä käyttää, lähinnä vain surullinen.
kasvatteli hasaa jne.Ennen pitkää sitä jää poliisille kiinni.Täydellistä rikosta kun ei ole!
Voit myös soittaa huumeista vihjepuhelimeen.
Usein edes sakot käräjillä eivät pelota käyttäjiä.
nyt taas nää horinat ja tee välillä jotain muuta. Ei ketään kiinnosta nää sun "paljastukset" tutuistas.
Smaisen karvaperseen kortti on ollut hyllyllä kaljajuonnista.Tuli vähän promilleja..
Onko sun mielestä tervettä tehdä jatkuvasti avauksia tänne noista "tutuistasi"? Taidat olla aika vainoharhainen kyylä.
Jos ei työssään ole tekemisissä rahan kanssa tai muuten ole luottamuksellisessa asemassa, eikä ole lasten kanssa tekemisissä, niin ei sitä automaattisesti jokaiselta puistonlakaisijalta ja tehtaan kokoonpanolinjan työntekijältä tsekata