Siis onko totta, että Katri-Helena on valtakunnan uusi puuma?
Sori, jos tää asia on käsitelty täällä jo tuhat kertaa - mä luin asiasta vasta tänään eli siitä, että Tommi Liimataisella ja Katri-Helenalla olis suhde ja 32 vuoden ikäero.
Kommentit (17)
sukupuuttoon kuolleeksi sapelihammastiikeriksi..
Niinistö tähän kuuluu? Nyt puhutaan Katri-Helenasta.
julkisessa keskustelussakin ja pilkattiin törkeästi poliittisissa satiireissa ja jauhettiin muuten AV:llakin.
Niinistö nyt vaan on niin so last season ja Katri-Helena nykypäivää.
Annetaan Katrin nauttia elämästä,tuossa ei ole mitään pahaa,mies muistuttaa sitä paitsi Timoa.
Siksi, että aina jeesustellaan vanhempaa naista, ei toisin päin
ikäero on 30 vuotta. Ällöttävää ja luonnotonta. Miksi ihmeessä joku 30v. viitti seurustella saati avioitua jonkun yli 60v:n kanssa. Jonkun oman äidin tai isän ikäisen kanssa, mahtaa siinä olla joku lapsuuden trauma taustalla. Etsitään äiti- tai isähahmoa.
kun eikös ole huostaanotettu itse?
kun eikös ole huostaanotettu itse?
Voi lapsikullat! Minä olen reilusti yli viisikymmppinen ja minulla on aivan ihana kolmekymppinen ulkomaalainen poikaystävä. On se vaan niin ihanaa! Tämä suhde on kestänyt jo viisi vuotta.Ehkäpä teidänkin mielipiteenne vielä muuttuu, kun ikää karttuu... :)
Puuman pitää olla seksikäs. Kutri on enempi mummomallia?
sukupuuttoon kuolleeksi sapelihammastiikeriksi..
reps kops!
aika..ällöö.
aikuisilla niin merkittävää kuin vaikkapa jos mies olisi 18 v ja nainen yli 30 v, kuten toisen kulttuuri-ihmisen kohdalla oli aikoinaan.
Toinen elää jo loppuelämää ja toinen parhaassa keski-iässä.
Mutta samapa tuo mulle, mutta oikeesti 30 vuoden ikäero on paljon.
Minulla on paljon yli 20 v ikäeroa poikaystävääni. Sitä ei erityisesti huomaa kuin numeroina paperilla, enkä tietysti voi enää saada lapsia, mutta niitä minulla jo on. Samanlainen huumori ja arvot ovat tärkeitä, enkä kyllä näytä ikäiseltäni.Olen myös nuori mieleltäni. Elämä on juuri nyt ihanaa ja tätähän on jatkunut jo vuosia!! Näillä mennään niin kauan kuin mahdollista!Rennolla asenteella siis, nauttien kaikista elämän lahjoista :)
Gorilla?