Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin laihtua kun tykkään syödä vaan makeaa?

Vierailija
17.01.2011 |

En pidä ruoasta enkä syö paljon enkä isoja annoksia. Mun ongelma on se että "tarvitsen" joka päivä jotain makeaa. Suklaata, irtokarkkia, pullaa tai jäätelöä. Niistä tulee ylimääräisiä kaloreita. Olen normaalipainoinen mutta läski. Vyötäröllä on vararengas, josta haluaisin eroon. Tiedän että syynä on mun makeanhimo, mutta minulla ei ole riittävästi tahdonvoimaa olla syömättä makeaa! Onko kohtalotovereilla neuvoja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makeahiiri suunnitteli viikon kestävää karkki-laihdutuskuuria :D Siis n. 1200kcal mutta VAIN karkkia, suklaata, sipisä tai jätsiä. No ei paljoa mahdu tuohon kalorimäärään, mutta jos kerrankin saisi vähänksi aikaa terpeekseen noista herkuista. Tiedä sitten kokeilenko :)

Mulla ei kyllä auta kuin totaalinen kieltäytyminen. Jos otan yhden herkun, niin se lähtee käsistä. Joskus saan makeanhimon ohi imeskelemällä pari turkinpippuria tai syön tikkarin.

Vierailija
2/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta 5 päivän startti paketti. Siinä on suklaapirtelöitä ja suklaapatukoita yms. Joilla korvataan päivän ruokia. Ainakin itselläni alkoi tökkiä suklaa kahden päivän jälkeen tämän kuurin aikana.

Mutta ei ainakaan makeanhimo tätä kuuria lopeta se kyllä myöntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sillä (periaatteessa) ole väliä mitä sinne suuhunn tunkee, kunhan kalorit pysyvät alle kulutuksen.

Vierailija
4/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli karppausta suosittelen, niin ja liikuntaa.

Vierailija
5/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönnin aloittamista viimeistään huomenna.

Vierailija
6/6 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa ruokavalio säännölliseksi. Huolehdi kahdesta lämpimästä, vaikka pienestä, ruuasta päivässä, sekä kasvisannoksen täyttymisestä. Tällaiseen ruokavalioon mahtuu kyllä päivittäinen pikkumakea eli pieni patukka tai pulla tms. Ja jos vielä saat liikuttua muutaman kerran viikkoon niin normaalipaino on taattu... Ei tietenkään mikään anorektinen langanlaihuus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän