Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suklaamuroja aamupalaksi?

Vierailija
17.01.2011 |

Oonko kamala äiti jos annan lasten 9v ja 7v syödä lähes joka aamu aamupalaksi suklaamuroja maidon kans ennen kouluun lähtöä? Ja lisäksi D-vitamiini tabletti. Niitä on niin helppo antaa unenpöpperöisenä. Ja ku heille itelle maistuu hyvin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8v. syö lähes joka aamu pienen kipollisen suklaamuroja ILMAN maitoa(Weetos-rinkuloita), lasillisen mehua ja pienen porkkanan tai omenan. Enempää ei kertakaikkiaan mene alas, ja väkisinkään en voi syöttää. Hyvä että edes tuon verran menee. Viikonloppuisin, kun on enemmän aikaa, saattaa ottaa jopa karjalanpiirakan. Mutta kaikille nyt ei vaan kertakaikkiaan maistu sapuska heti aamutuimaan. Eli et ole kamala äiti mielestäni :-)

Vierailija
2/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 lasta ja ovat 90% kouluaamuista syöneet suklaamuroja tai muromysliä tms.

Ja ihan hoikkia, hyvinvoivia ja koulussa menestyviä lapsia ovat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa tavallisia muroja, joissa ei ole suklaata? Miksi juuri suklaamuroja?? En tajua... Saavat nopean energiapaukun, joka kuitenkin hiipuu jo pois ennen kouluruokailua ja lapset vässähtävät.

Vierailija
4/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten on terveellinen ruokavalio. Ja hedelmiä ja kasviksia menee niin paljo ku niille raskii vaan ostaa. Mutta tuo aamu. Minä oon niiin huono heräämään aikaisin. Kyllä, olen laiska varmasti. Sillon ku ne ei syö noita muroja aamupalaksi ni sitte ruisleipää kinkuilla ja juustoilla ja kurkulla. Mutta oikeesti se taitaa olla liian harvoin. Murot on valittu että ne ois täysjyvämuroja että ois ees jotenki parempi. phyh.. en arvosta itteeni ku annan heidän noita syödä, mutta ne menee niin hyvin, paremmin ku mikään muu aamulla, ei tartte olla vieressä sanomassa että syöhän nyt..

"En arvosta itteeni" - no tee asialle jotain. Ja toisekseen, olisit voinut aloitusviestissä jo mainita, että muutoin on tasapainoinen ja terveellinen ruokavalio. Eihän se suklaamuroja sen terveellisemmäksi tee, mutta ei ne nyt venettä kaadakaan.

Vierailija
5/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa vuodessa ja viikossa se paketti on syöty :)

Toiselle teen puuroa, sen kanssa hedelmä, porkkana tai leipää, jos isompi nälkä.

Toinen syö leivän ja kävelymatkalle ottaa hedelmän tms mukaan.

Vierailija
6/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin ehkä jopa lähettäisin ilman ruokaa kouluun. Tuollaisessa ei ole mitään suojaravinteita, pelkkää lisäainetta, melkein kuin myrkkyä syöttäisi. Meillä on se linja, että lapsille annetaan terveellistä ruokaa, ja syövät tai eivät syö. Ei tulisi mieleenkään ostaa ruuan sijasta tuollaista, meillä ei ole koskaan ollut suklaamuropakettia eikä tule. Herkut erikseen sitten kun on herkkujen aika.

Vierailija
7/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et nyt kamala, mutta laiska... Mikset voisi herätä vähän aiemmin, kuoria hedelmiä, keittää puuroa, valmistaa ruispalat...? Suklaamurot on ihan täyttä höttöä!

Vierailija
8/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskimpa siitä haittaa on, jos muuten on terveellinen ruokavalio. Pääasia että jotain syövät aamupalaksi! Tuskimpa ne niitä koko ikäänsä syövät. Suklaamurojakin on kovin erilaisia, valitset vaan niistä terveellisimmät. :)

Vierailija
9/9 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten on terveellinen ruokavalio. Ja hedelmiä ja kasviksia menee niin paljo ku niille raskii vaan ostaa. Mutta tuo aamu. Minä oon niiin huono heräämään aikaisin. Kyllä, olen laiska varmasti. Sillon ku ne ei syö noita muroja aamupalaksi ni sitte ruisleipää kinkuilla ja juustoilla ja kurkulla. Mutta oikeesti se taitaa olla liian harvoin. Murot on valittu että ne ois täysjyvämuroja että ois ees jotenki parempi. phyh.. en arvosta itteeni ku annan heidän noita syödä, mutta ne menee niin hyvin, paremmin ku mikään muu aamulla, ei tartte olla vieressä sanomassa että syöhän nyt..