Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet hankkinut nyt ale myynneistä?

Vierailija
16.01.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollu ny pulaa muusta.

Vierailija
2/11 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodyn, housut ja paidan vauvalle.

Koululaiselle

housut ja paitoja.

En mitään erikoisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista kyttäsin jo ennen joulua ja oli 24,95 ja nyt joulun jälkeen alessa 12 €, josta sai vielä -20% loppurysäysalea. Ostin sitten 2 tuohon hintaan, kahta eri kuosia. Ihanat on!

Vierailija
4/11 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sikana vaatteita, kenkiä ym.mä oon niin seko, mitä halvalla lähtee sitä otetaan, olen materialisti!!! hulluutta!!!

Vierailija
5/11 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lapselle toppa ja sisävaatteita, talvikengät

-itselle askartelutarvikkeita

-joulukarkkeja, pukki ei tuonut tarpeeksi ;-D

-pleikka 2 ja siihen kuuluvat härpäkkeet ja pelit

Vierailija
6/11 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neule -30%, mekko -50%, korkkarit -30% ja toinen mekko -40%. Kaikki ihania ja olen haaveillut niistä jo pitkään, mutta maltoin odottaa alennusmyyntiin asti ja onneksi löytyi vielä kokoja.

Vierailija
7/11 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle haalarit (-50%) ja kintaat (-30%) ens talveks, pipon vielä haluaisin.

Joulukoristeita (-70%) ja -valoja (-50%) sekä joulukarkkeja (-50%) itelle.

Mitään kivoja/sopivia mammavaatteita ei ollu alessa, joten ne ostin normihinnalla.

Vierailija
8/11 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Talvikengät

-Toppahousut

-Pipo

-Kaulahuivi

-Poncho

-Sukkahousut x 3

-Alushousut x 5

-Kalsarit

-Paita x 5

-Toppi

-Farkut x 2

-Hame

-Mekko

-Korvakorut

-Joululahjapaperia

-Rannekello

Tulossa on vielä henkkamaukan paketti. Niitä on turha luetella, jos ovatkin huonoja ja palautan. Paljon on tullut shoppailtua, mutta en ruukaa ostaa normaalihintaisia vaatteita juuri ollenkaan, seuraava ostorypäs sitten kesäalessa.

Vierailija
9/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talveksi ja kesäksi. Aitoa nahkaa, talvisaappaissa aitoa lampaanvillaa vuori ja tex-käsittely. Kevätkengät reippaat nahkakengät, joissa kumipohjat ja tarrakiinnikkeet päällä. Helppo itse laittaa päälle!

Vierailija
10/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei puuttunut mitään, ja päätin lopettaa turhan haalimisen, vaan siksi, että saa halvalla. Lapsille ois tietty voinnut katsoa vaatteita, mutten jaksanut.

Vierailija
11/11 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ALEjen alettua lennettiin takaisin kotiin ja harmittaa syotavasti, meilla kun ei lammossa tartte toppavaatetta tmv niin ei sellaisia ole kotona suomessa ja ne mita on niin on kayneet pieniksi, olisi ollut kiva ostaa valmiiksi ensi talvea ajatellen, kun muutetaan takaisin suomeen. hoh.

enka jaksa rasittaa aitiani tuollaisella, etta olisin laittanut hanet kaupoille puolestani.

Pakko muuten heittaa tahan valiin, etta jouluna olin kuolla nauruun, kun tanne aasiaan tuli toppavaatteita myyntiin :D niin..mitahan ne niillakin tekee kun aina sen +28, ehka ne on lahinna turisteille tarkoitettu jotka matkalla vaikka "pohjoiseen suomeen katsomaan jaakarhuja" heh.