Hullut huutajat huutiksessa :-)
Ihan huvittaa, kun jengi huutaa esim. Ticketin Plain rainia fleecellä käytettynä huutiksesta 55-60€, kun niitä saa nyt alesta halvemmalla :D. Tiedän ainakin, millä hinnalla meidän puvut menevät myyntiin ens vuonna...
"Murheensa kullakin" ;)
Kommentit (22)
Kaikilla ei ole pankkikorttia, joka on usein välttämätön verkkokaupoista tilatessa.
Tai ei muutenvaan osaa/halua tilata verkkokaupasta, värejä ei ole mieluisia, haluaa just sellaisen tietyn.
keltaisella ketulla ei ollenkaan plain raineja,
ticketin omalla sivulla erittäin TYLSÄT värit ainakin pojille.
ei minua ainakaan houkuttele yhtään.
huutiksesta voin hakusanalla etsiä juuri sen värisen minkä haluan.
että naura sinä vaan, mutta jokaisella kai omat huvinsa. toisille se huvi on lastenvaatteet.
Kaikki puhuu siitä. Onko se sadepuku? Välikausipuku? Vai mikä?
tuulipukumaista kangasta, joka hengittää ja pitää vettä.
huutiksessa tosiaan menee kaupaksi hyvin.
Suomeen kantautui tää Ticket villitys joku parisen vuotta sitten.
Kaikki puhuu siitä. Onko se sadepuku? Välikausipuku? Vai mikä?
Onko siinä siis vuori siinä puvussa? Vai onko saman tyylinen kuin peruskurahousut ja takki? Käykö ihan sadesäällä kurahousujen asemasta vai pitääkö siihen päälle vetää kurikset?
Onko mitoitus reilua vai pientä?
Harkitsen nyt tosissani tuolta huutiksesta ostamista.
mutta vieläköhän meandi-vaatteista maksetaan samalla tavalla kuin ennen? Mulla pyöris niitä nurkissa ja ajattelin laittaa huutikseen, ainakin ennen ne meni kaupaksi hyvään hintaan.
Ja Ticketistä myös. Itse ostin juuri tytölle kaksi Ticketin Splash asua 21 e / kpl uutena :)
Onko siinä siis vuori siinä puvussa? Vai onko saman tyylinen kuin peruskurahousut ja takki? Käykö ihan sadesäällä kurahousujen asemasta vai pitääkö siihen päälle vetää kurikset? Onko mitoitus reilua vai pientä? Harkitsen nyt tosissani tuolta huutiksesta ostamista.
ihan kurahousuista ei kyllä käy. Siihen on sitten puku nimeltään rubber rain, kuraleikkeihin siis.
Mitoitus kannattaa kysyä jokaisesta puvusta erikseen huutiksessa, koot oli ennen suuria, nyt normikokoisia.
Jos haluat lämpimämmän version alkukevääksi, suosittelen "Plain rain with fleece". Mutta pelkän Plain Rainin alle voit tietty itse laitta fleeceä tai villaa...
oz-babystä alella. Siellä oli jäljellä tytöille sitä liilaa jossa palloja ja pojille jotain, olisko ollu tähtikuviosta.
oz-babystä alella. Siellä oli jäljellä tytöille sitä liilaa jossa palloja ja pojille jotain, olisko ollu tähtikuviosta.
ja tyttöjenkin oli yksivärinen lila?
mutta löysin tälläisen
http://www.ozbaby.fi/ticket_to_heaven_sadeasu_fleecell%C3%A4_pr_1682871…
.. miksi mun kohtet eivät tahdo kelvata huutiksessa. Mulla ei ole meanita, itsea asiassa en ole ikinä tykännyt niistä 70 luvun retroväreistä enkä kuosista, olen itse elänyt sen ajan ja inhosin niitä väriyhdistelmiä jo silloin kakarana.
eikä mulla ole tiketin haalareita tai asuja siihen sekaan ripottaa, ihan tavallisia perusvaatteita, joita kaupoista saa. täällä hevon kuusessa kun asutaan, niin en ennätä edes henkka-maukan alennuksille, mutta markettiin kyllä.. ja nehän ei trenditietoisille kelpaa, siistit, nätit, puhtaat ja HUOM !! tahrattomat ja ehkät !! vaatteet !!
mutta kun ei ole gymboree, tiket, menadi.
olen itse tykästynyt Du&Ja.n vaatteisiin, ovat edullisempia kuin meandi ja laadukkaita, ja itse asiassa MeanI.n myyjä totesi vinosti hymyille, että heidän pahin kilpailija ei ole mitkään tavalliset liikkeet eikä edes Lingon&Blåbar, vaan Du&Ja !!!!! jolla myös aivan trendivaatteet, värejä ja malleja myöten, ja laadukkaita.
Minusta hunot sivut. Kävin etsimässä sivun alalaidassa olevan linkin takaa talvivaatteita 134 cm, en saanut edes isoa kuvaa kaikista takkivaihteohdoista ja selaaminen oli siksi työlästä, lisäksi sivut ovat englannin kieliset. etsin toppavuorista vanuvuorista talvitakkia ja housuja..
no, onneksi marketeissa on alet ja luhdan toppa-asu näytti olevan 45 e. Käyn katsomassa mitä se sanoo ja jos on kivan näköinen, ostan.
asutaan pikkupitäjässä, mutta kyllä täälläkin trenditietoiset ja parempituloista lapsensa tkettiin vaatettaa ja me klyhemmät sitten käydään pitäjän ainoissa vaatekaupoissa jotka on kirppareita tai sitten ostetaan lassieta, reimaa tai jotain muuta edullista merkkiä.
käyttöön kelpaa aivan, mutta eipä niitä sitten oikein eteenpäin saa millään rahalla, ilmaiseksi kait pitäisi lahjottaa, tavalliset siistit käyttökelpoiset lasten vaatteet.
mollasi myymiään vaatteita tyyliin "meille ovat oikein hyvin kelvanneet vaikka eivät olekaan sitä ja tätä merkkiä eivätkä hello kittyä" ja "tätä paitaa ei ole pakko ottaa mukaan pakettiin, jos tuntuu, ettei lapsi sen avulla pääse päiväkodissa tai kerhossa oikeisiin piireihin".
Eihän ne vaatteet tuollaisilla myyntipuheilla kaupaksi menekään.
.. miksi mun kohtet eivät tahdo kelvata huutiksessa. Mulla ei ole meanita, itsea asiassa en ole ikinä tykännyt niistä 70 luvun retroväreistä enkä kuosista, olen itse elänyt sen ajan ja inhosin niitä väriyhdistelmiä jo silloin kakarana.
eikä mulla ole tiketin haalareita tai asuja siihen sekaan ripottaa, ihan tavallisia perusvaatteita, joita kaupoista saa. täällä hevon kuusessa kun asutaan, niin en ennätä edes henkka-maukan alennuksille, mutta markettiin kyllä.. ja nehän ei trenditietoisille kelpaa, siistit, nätit, puhtaat ja HUOM !! tahrattomat ja ehkät !! vaatteet !!
mutta kun ei ole gymboree, tiket, menadi.olen itse tykästynyt Du&Ja.n vaatteisiin, ovat edullisempia kuin meandi ja laadukkaita, ja itse asiassa MeanI.n myyjä totesi vinosti hymyille, että heidän pahin kilpailija ei ole mitkään tavalliset liikkeet eikä edes Lingon&Blåbar, vaan Du&Ja !!!!! jolla myös aivan trendivaatteet, värejä ja malleja myöten, ja laadukkaita.
kaikilla ei oo sitä luottokorttii jota vinguttaa !
Taijampa muuten tuntee sut =P
oon yrittän metsästä ja samaa oon huutiksen puolesta naureskellu=)
melkein vetäsin kaffet väärään kurkkuun kun huomasin. Herran pieksut!
tai värivaihtoehdot ei houkuta.
tai kaupoissa juokseminen ei houkuta.
syynsä kai kullakin. musta huutis on kätevä,
jos olen päättänyt että jotain tiettyä haluan.
esimerkkinä vaikka sitten parjattu ticket to heaven!